אברי גלעד תוקף: "אולי מספיק עם השטויות האלה?"

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 12

כתב מגיש קשת 12 אברי גלעד כתב בטורו השבועי בישראל היום, ביקורת על החוויה שעבר בתחנת דלק, כאשר קיבל מסרון מתחנת הדלק על כך שקיבל שירות והתבקש לדרג את החוויה בתחנה, אלא שהוא בכלל תדלק בשירות עצמי והדבר גרם לו לתהות.

גלעד הסביר: "יש אופנה חדשה שכל עסק שמקבלים ממנו שירות מייד שולח טופס ומבקש חוות דעת. כל נהג מונית מבקש דירוג, כל שליח ששם מעטפה בתיבה מבקש מילה טובה באפליקציה. ולי אין כוח להעמדת הפנים הזאת, כאילו השירות באמת חשוב למישהו, כאילו משהו ישתנה אם אכתוב את האמת, כאילו יש לי כלים לדרג מישהו אחר על סמך מפגש של חצי דקה. יש משהו מעייף בתרבות הדירוגים הזאת. כל כך הרבה אנשים רוצים משוב, אבל מעטים מוכנים באמת לשמוע ביקורת. אז בואו נפסיק עם השטויות האלה. בואו נחזור לתקשורת אנושית פשוטה, בלי אפליקציות, בלי סקרים, בלי דירוגים. פשוט לדבר, לחייך, להתחבר. זו המהות האמיתית של שירות".

לא מעט אנשים, חשים לשתף כי הם טוענים כי מדובר בשיטה מניפולטיבית שגורמת ללקוחות לעבוד במקום העובדים ולהוסיף על כך תשלום. התגובות ברשת מגוונות, כשהרבה גולשים מצביעים על כך שזו תופעה שזכתה לפופולריות בארה"ב בשנים האחרונות, אך מעוררת התנגדות בישראל. כעת גם אברי גלעד יוצא נגד תרבות השירות העצמי שעוד מחייבת בטיפ או במקרה האישי שלו לפחות, במתן ביקורת או תגובה.

 

אהבתם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן