רשם העמותות החליט לפתוח בהליכי פירוק לשתי עמותות הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית (רע"מ), "העמותה האסלאמית למען יתומים ונזקקים" המוכרת בכינוי עמותת 'סיוע 48' וכן "עמותת המעשים ההומניטריים", כך פרסם הערב העיתונאי אבישי גרניצייג במהדורת החדשות של כאן 11.

על פי הדיווח, רשם העמותות ביצע הליך פיקוח במסגרתו העלה ממצאים חמורים ביותר כנגד עמותת סיוע 48 הכוללות חשד לעבירות מימון טרור, הלבנת הון והפרות נהלים חמורות. את התלונות נגד עמותות רע"מ, הפועלות מכפר קאסם הגיש פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור, לאחר מחקר בו חשף הפורום את הקשרים בין עמותת סיוע 48 של רע״מ ועמותת המעשים ההומניטריים לארגון הטרור חמאס.

מפורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור שערך את התחקירים נגד עמותת סיוע 48 ופנה בתלונה לרשם העמותות נמסר בתגובה לדיווח על כוונת רשם העמותות לפתוח בפירוק העמותה: "ההחלטה לפתוח בפירוק עמותות רע"מ בשל תמיכתן בגופי טרור היא ניצחון היסטורי לפורום בוחרים בחיים אשר חשף לראשונה את הקשרים שבין רע"מ ומנסור עבאס לארגון החמאס."

"המחשבה שמפלגה אשר תומכת כספית בטרור נכנסה לפרלמנט בישראל ואף היוותה בסיס להקמת ממשלה צריכה להדאיג כל ישראלי. אנו מקווים שכעת פרקליטות המדינה, שב"כ ומשטרת ישראל ייכנסו לתמונה ויפעלו להעמדה לדין של כל גורמי העמותה, בהתאם לחוק המאבק בטרור. אנו דורשים מכל מפלגה ציונית, ובינהן גם מי שהשתתפו בממשלה עם רע"מ יודיעו כי אין בכוונתם להמשיך ולקיים שיתופי פעולה לאור העובדות שנחשפו בפרשה."

"אנו בפורום מחויבים להמשיך ולהיאבק בעוצמה ולחשוף את האמת עד להוקעת תומכי החמאס ולמיצוי הדין עימם. המאבק במחבלים הוא בנפשנו. לא נקבל 'הכלה' למימון טרור, ולא נקבל מפלגה תומכת טרור בכנסת ישראל."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן