בגיל 27: פרידה עוזיאל זכתה בג'וב נוצץ שיכניס לה הון

קרדיט צילום: מתוך האינסטגרם

פרידה עוזיאל, שכבר מזמן הפכה לאחת הנשים המדוברות בישראל, ממשיכה את המסע המבריק שלה אל קדמת הבמה. אף שב"אח הגדול" לא קטפה את המקום הראשון, נראה שהיא לא זקוקה לו כדי להוביל – כי את הקהל כבר כבשה מזמן. עם שני להיטים שהפכו לוויראליים ברדיו ובטיקטוק, ועם זוגיות נוצצת שכובשת את כותרות הבידור, עוזיאל כעת מוסיפה הישג נוצץ נוסף לרזומה.

עוזיאל תוביל את הקמפיין החדש של מותג האופנה הבינלאומי PUMA, ותשמש כשגרירה הרשמית של המותג בישראל. המהלך מסמן עבורה פריצה נוספת אל עולם הפרסום, שבו היא כבר נוגעת בהצלחה: בעבר הובילה קמפיינים של Maybelline ושל מותג טיפוח שיער מצליח, וכעת היא מתקדמת לשלב הבא – שיתוף פעולה עם מותג עולמי בעל שם.

הזמרת והדוגמנית חוגגת בימים הקרובים את יום הולדתה ה-27, וכמו שזה נראה, השנה הקרובה מבשרת עליה גדולות. בריאיון שנערך עמה לאחרונה בפודקאסט "ספיל איט" של mako, שיתפה פרידה בתחושת האחריות שהיא חשה כלפי הקהל: "ההצלחה שלי חשובה לעם ישראל. הם רוצים לתת לי את זה, זה חשוב להם שאני אצליח", אמרה.

אהבתם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

מדיניות פרטיות

נהל העדפות עוגיות

עוגיות חיוניות

עוגיות אלה חיוניות לתפקוד התקין של האתר ואינן ניתנות לביטול.

עוגיות פונקציונליות

עוגיות אלה מאפשרות למערכת לזכור בחירות שעשיתם ומספקות תכונות משופרות.

עוגיות אנליטיות

עוגיות אלה עוזרות לנו להבין כיצד המבקרים משתמשים באתר באופן אנונימי.

עוגיות שיווקיות

עוגיות אלה משמשות להצגת פרסומות רלוונטיות יותר עבורכם.

דילוג לתוכן