בתוכנית הצינור ברשת 13 העלו כתבה נגד מני אסייג, יוצר שנות ה-80, שממש לא נותר חייב והעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו נגד התוכנית והמגיש השלה, גיא לרר, שמצידו ממש לא נותר חייב גם הוא והגיב לאסייג בטוויטר, מה שיצר קרב של ציוצים בין השניים.

מני אסייג

תחילה, אסייג העלה ציוץ בו כתב: "כשבצינור מוציאים אותך רע, אתה מרגיש עם עצמך טוב. לא יעזור כלום לשקמה: לא גיא לרר ושאר התקשורת, לא האקדמיה, לא התרבות ולא מערכת המשפט. היא תפסיד כי היא בצד הלא נכון של האמת, הצדק ואהבת ישראל, והיא נושאת על גבה קופת שרצים בגודל הראש של עודד בן עמי. היא תיזכר לדיראון עולם!".

גיא לרר

לרר השיב: "איך הוציאו אותך רע נשמה. דברים שלך נטו. קח אחריות". מני אסייג הגיב לדברים של לרר וכתב: "אתה באמת חושב שאנחנו מטומטמים אהה? ככה מהזיכרון: קריינות: ״והיו אלה שהמסר של הפיוס והאחדות לא נגע להם, ומעדיפים להעמיק את השסע והפילוג״, ואז מראים את הדברים של טלי ושלי. אבל זה יעזור לכם ולא לשקמה. אתם מתווכים לציבור ולה מציאות מדומיינת ובדויה, ואת זה היא הבינה טוב מאוד שלשום כשפגשה בעם ישראל האמיתי ובזעמו".

הוויכוח בטויטר

על כך, לרר הגיב לו: "תהיה אמיתי איתי: יש משהו שעשית או אמרת שם שנוגע לפיוס ואחדות? לא רק שם, בכלל? מה לעשות שהיו שם אנשים שניסו לקיים שיח והיה אותך שאמרת שתתפייס אתה רק כשהיא תהיה בכלא. אין בעיה, לגיטימי, אבל אל תאשים את מי שתיאר את מה שראה".

"אל תפרשנו אותי לפי טעמכם", ענה אסייג והוסיף: "אתם פשוט מעריצים את שקמה העבריינית ולא מסתירים את זה. החיבוקי חיבוקי עם מגרשת מניחי התפילין זה פייק ויחצ מבוים. אני נגד פיוס עם שקמה ודומיה כי היא לטעמי חייבת לפני הכל לשלם מחיר בישיבה בכלא".

על כך ענה לרר: "נו אז זה מה שאמרת בכתבה, אז מה אתה רוצה ממני?", ואסייג השיב: "לא לא, אתה ממש לא תצליח לבלבל אותי. אתם אמרתם שיש מי שמעוניין בהמשך הפילוג והשסע בעם, כשהאמת היא שאני נגד פיוס עם שקמה ודומיה. אתה באמת לא רואה את ההבדל?".

קרדיט צילום: רשתות חברתיות/צילום מסך ערוץ 13

4 Responses

    1. מני אסייג צודק במאת האחוזים השמאל עיוור ולא רואה כלום הרסתם את המדינה חבורה של הזויים במקום לגרום לאחדות אתם גורמים לפילוג לא הספיק האסון ב7/10 תתביישו

  1. לא מתאמצת לקרוא על מה העימות. מני אסייג טמבל מהלך.

  2. לא מבין למה צריך כתבה בשביל זה. הדברים של מני ברורים והוא צודק. חייבים פיוס בעם אבל הוא לא יכול להתחיל לפני שפושעים שהתחייבו וקיימו ש"בספטמבר לא יהיה כאן צבא" ישבו בכלא.
    מני בעד פיוס
    שקמה לא.
    ממש כמו שאי אפשר לצפות ממשפחת רבין להתחיל פיוס בעם מסולחה עם יגאל עמיר. מה פה לא ברור?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן