רצף אזעקות בשעה האחרונה בכל עמק יזרעאל אנו עושים סדר בכל האירועים שהתרחשו באזור.

2:41 – אזעקות המתריעות על ירי טילים ורקטות הופעלו בעפולה ובשורת יישובים באזור, בהם מזרע, כפר גדעון, היוגב, שריד, מרחביה, דברת, נין, ציפורי, כפר החורש, נוף הגליל, מגדל העמק ועוד. מספר דקות לפני כן הופעלו אזעקות גם בגליל העליון.

2:53 – תושבים דיווחו על רקטות שנפלו בשטחים פתוחים בעמק יזרעאל, ועל שמיעת הדי פיצוצים. כוחות מד"א יצאו לסריקות באזור הגליל התחתון, ומסרו כי עד לא דווח על נפגעים.

2:58 – רצף אזעקות נוסף הופעל ביישובי עמק יזרעאל. בין היתר הופעלו אזעקות בעפולה, גבעת אלה, אחוזת ברק, ציפורי, שמשית, נצרת, נוף הגליל ויישובים נוספים.

3:06 – המשטרה עדכנה כי התקבלו דיווחים על נפילות חלקי מיירטים במספר מוקדים באזור נצרת. עוד נמסר כי לא התקבלו דיווחים על נפגעים, אך נזק נגרם לרכוש. "אנו מבקשים מהציבור להתרחק מזירות נפילה ולהישמע להוראות השוטרים בשטח", חידדו.

3:12 – אזעקות המתריעות על ירי טילים ורקטות הופעלו בעפולה, בפעם השלישית בחצי שעה. אזעקות הופעלו גם ביישובים נוספים בעמק יזרעאל.

3:17 – מספר בני אדם נחבלו בדרכם למרחב המוגן בעקבות האזעקות שהופעלו באזור עמק יזרעאל. צוותי מד"א מטפלים בהם במקום, כמו גם במספר בני אדפ שלקו בהתקף חרדה. ממד"א נמסר כי לא התקבלו דיווחים על נפגעים מרקטות או מרסיסים.

דובר צה״ל מעדכן: בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 02:39 ו-02:40 במרחב העמקים, זוהו כחמישה שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית וזוהו נפילות בשטחים פתוחים.

בהמשך להתרעות שהופעלו ב-02:57 במרחב העמקים, זוהו כחמישה שיגורים שחצו משטח לבנון, חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית וזוהו נפילות בשטחים פתוחים.

בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 3:11 במרחב העמקים, זוהו כעשרה שיגורים שחצו מלבנון, חלקם יורטו על ידי לוחמי ההגנה האווירית וזוהו נפילות בשטחים פתוחים. כלי טיס של חיל האוויר תקפו את מקורות הירי.

קרדיט צילום: לפי סעיף 27 א'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן