חברת המזגנים טורנדו מצאה את עצמה במרכז סערה ציבורית, לאחר שהעלתה פרסומת חדשה בכיכובו של אליהו יוסיאן, לשעבר פאנליסט בערוץ 14. יוסיאן, שהתבטא בעבר בחריפות נגד חילונים וליברלים ואף הציע "לשטח" את עזה, הופיע באחת מ-21 פרסומות שצילמה החברה כחלק מקמפיין חדש.
בפרסומת, לצד יוסיאן, משתתפים גם הדמויות המוכרות טל ברודי, ננסי ברנדס וונסה וידל אביטן, זוכת "מאסטר שף". עם עליית הפרסומת לרשתות החברתיות, היא עוררה תגובות נזעמות וקריאות לחרם על מוצרי החברה. גולשים רבים כתבו כי לא ירכשו עוד מזגנים של טורנדו כל עוד יוסיאן משמש כפרזנטור, תוך שהם מכנים את הבחירה בו "פוגענית" ו"מהלך עסקי הרסני".
על רקע המחאה, הבהיר רונן בזזי, מבעלי החברה:"יש לנו פרזנטורית קבועה – השחקנית נעמי לבוב – והיא תמשיך ללוות את המותג. יוסיאן הופיע רק בפרסומת אחת מבין 21, יחד עם שלוש דמויות נוספות. הוא לא היה ולא יהיה הפרזנטור של טורנדו."
עוד הוסיף בזזי:
"המסר של הקמפיין הוא שכולם עוברים לטורנדו אינוורטר. בחרנו דמויות מגוונות כדי לייצג את ריבוי הפנים של החברה הישראלית. מדובר בפרסומת הומוריסטית, ולא בהתבטאות פוליטית."
לשאלה האם אינו חושש מהחרם המתהווה ברשתות השיב בזזי:
"כמו כל פרסומת שמעוררת באזז – יש תגובות לפה ולפה. גם כשעבדנו עם רותם סלע קיבלנו תגובות קשות, ובסוף זה הפך להצלחה. אנחנו מאמינים בפרסומת ובמסר שלה."
האם הבאזז יפגע בטורנדו או רק יגביר את החשיפה? ימים יגידו.