בהכוונה מודיעינית של אגף המודיעין חיל האוויר תקף וחיסל אמש (שישי) את ראש מערך המבצעים ומפקד כוח רדואן של ארגון הטרור חיזבאללה, איבראהים עקיל, במהלך פגישה עם מפקדים מכוח רדואן בשכונת הדאחייה.

בנוסף לעקיל חוסלו בתקיפה 15 מחבלים נוספים בארגון הטרור חיזבאללה, ביניהם מפקדים בכירים בשרשרת הפיקוד של ׳כוח רדואן׳. בין המחבלים שחוסלו אחמד מחמוד והבי (אבו חסין סמיר) אשר שימש כראש יחידת ההדרכה בכוח רדואן. מילא שורה של תפקידים בארגון הטרור ושימש כמפקד כוח רדואן בעשור האחרון עד תחילת 2024.

על פי הדיווח של עידן אבני בישראל היום, בצה"ל אומרים כי כל יום הלחץ יגבר מעט יותר, וכי כך זה הולך להימשך עד שיגיע שינוי במצב הביטחוני. באשר לתקיפה אמש, בצה"ל חשפו כי צמרת כוח רדואן כולה נפגעה, כאשר חמישה מתוך שש המח"טים של הכוח חוסלו, השישי הפצוע. כמו כן, מפקדים נוספים חוסלו.

בצה"ל מוסיפים כי היום נורו כחצי מכמות הרקטות שנורו אתמול – זאת בעקבות תקיפות חיל האוויר ושיבוש המשגרים. למרות זאת, טוענים בצה"ל כי עדיין יש סיכון להתרחבות הירי מעומק לבנון. לדבריהם, בעקבות התקיפה הישראלית, יש סיכון שהאש תתרחב, לאור היכולות של חיזבאללה, מה שככל הנראה יגביר את עצימות העימות בין ישראל לארגון הטרור.

לפיכך, טוענים בצה"ל, חשוב לדעת כיצד לפעול מול ראש הרשויות בצפון. זאת על מנת לתת מענה איכותי ובטוח לתושבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן