סערה גדולה התעוררה ברשתות החברתיות נגד פרשן חדשות 12 מוחמד מג'אדלה שכתב ציוץ תמיכה בילדים בעזה ועד כמה לדבריו הם סובלים. הוא שיתף סרטון בו נראית ילדה בעזה סוחבת את אחיה הפצוע, כמובן שהסרטון נראה ערוך ומבושל היטב, אבל את הכתב הוותיק זה לא ממש עניין.

מג'אדלה כתב על רקע הסרטון שבוים לחלוטין: "קחו לכם רגע וצפו בסרטון הזה. זו המציאות שלא רוצים שתראו בעזה. ואם צפיתם והתעוררו בכם כל מיני טיעונים וניסיונות להסברים במקום חמלה ועצב עמוק על מה שקורה לילדים שחיים במקום הזה, עימכם הסליחה".

אבישי גרינצייג, כתב לענייני משפט של חדשות כאן 11 כתב לו בכעס: "סליחה זה טיעון פח אנטי עיתונאי. אין ספק שילדים בעזה סובלים מאוד, רובם על לא עוול בכפם וזה עצוב, אבל אנחנו לא בתחרות מי סובל יותר ומי שסובל יותר הוא המנצח. אתה מנסה להשתיק את הטיעונים וההסברים לשאלה איך הגענו למצב הזה. אתה אמור כעיתונאי להסביר מי גוזר על בני עמו סבל ומסרב להניח נשק ולשחרר חטופים. את התעמולה רדודה של פורנו סבל של תושבי עזה הייתי מצפה לקרוא בשופרות חמאס ולא אצל עיתונאי ישראלי".

העיתונאי יותם זמרי מהפטריוטים כתב לו: "חגגו טבח קיבלו נכבה, כניעה, חטופים". גם ח"כ אלמוג כהן הגיב וכתב: "כשילדנו סבלו נשחטו ונשרפו חיים הם שם חילקו בקלאוות, אז עכשיו שהילדים שלהם ישלמו. שאלף ילדים של האויב יבכו ולא ילד אחד משלנו".

הפעיל החברתי יגאל מלכה הגיב בחריפות אף הוא וכתב: "מגאדלה אתה מבולבל. אם אתה חושב שתוכל להמשיך ולפרוט על הלב היהודי, אתה חי בסרט. הדברים באלו עבדו עלינו פעם. הם הפסיקו לעבוד ב 7.10. הם הפסיקו לעבוד כשכולנו הבנו שאפילו שאתה צעיר משכיל עם משרה טובה וחליפה, אתה עדיין תסרב לראות בחמאס ארגון טרור. קיצר… חפש אותנו. בחורבן עזה ננוחם".

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 12

2 Responses

  1. פח זבל שקיבל אזרחות ישראלית לא מזמן. לשלול אזרחות ושיחזור לעזה לעבוד שם ב"עתונות" שלהם. חלאה שמועסק על ידי אידיוטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן