כתב כאן 11 סולימאן מסוודה, הותקף ברשת החברתית טוויטר על ידי פעיל הימין הקיצוני אלישע ירד, אחרי שהאחרון העלה ציוץ בו הוא יצא נגדו וטען כי הוא "לא אמור באמת להיות במדינה הזאת".

ירד הוסיף וכתב נגד עיתונאי כאן 11 כי "כנראה עדיין לא מספיק קשה פה אם נשארו עוד מיליונים כמוך". סולימאן מסוודה ממש לא נותר חייב, ותקף בחזרה את פעיל הימין וההתנחלויות כשהגיב לו וכתב: "מה שהטינופת הזאת לא יודעת עליי זה שתגובות כאלו שלו ושל חבריו הטרוריסטים רק מחזקות אותי. אז אנא, תמשיך".

מסוואדה

כזכור, רק השבוע בשבוע שעבר חשף כתב כאן 11 כי הוא מקבל איומים קשים מאוד על חייו "זה לרוב איומים בווצאפ ובפייסבוק, זה יישמע קצת יהיר אבל קשה לשבור אותי בדברים האלה, ידעתי שכשאני נכנס לזה אלה יהיו כללי המשחק. יש איומים ברצח כמו נגיע אליך, נרצח אותך, משת"פ, בוגד", סיפר מסוודה.

אלישע ירד

לאחרונה הוא אף התארח בפודקאסט של דוד ורטהיים, שם סיפר על המשימה החשובה שהוא שואף לממש במסגרת תפקידו כעיתונאי ערבי בתקשורת הישראלית: "אני בתקשורת הישראלית לא רק בגלל שאני אוהב את המקצוע ואני רוצה לעשות אותו לעוד הרבה זמן, כי אני מרגיש שהנוכחות שלי היא מעבר ללספר את הסיפור".

"אני רוצה שאנשים יראו את השם ואז יראו שאני לא מדווח על רצח שהיה בטייבה שלא פוענח כי המשטרה לא מעוניינת לפענח רצח בחברה העברית אלא לספר להם על מה שקורה בקבינט המלחמה ועל שלום עם סעודיה ועל ריבים בין גלנט לנתניהו".

קרדיט צילום: צילום מסך כאן 11

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן