הערב הופץ סרטון בו נראה לוחם עם מדים מעביר מסר לשר הביטחון יואב גלנט, בין היתר קרא הלוחם לגלנט להתפטר.

עד מהרה הסרטון צבר תאוצה תוך קריאות של אנשי תקשורת מהשמאל לפתוח בחקירה נגד הלוחם.

ואכן, תוך זמן קצר מצ"ח הודיעה שפתחה בחקירה.

הלוחם אותר במהרה על אף היותו רעול פנים, וזאת, בשל העובדה שחגורת הנשק נשאה את שמו אופיר לוזון. הלוחם, כך על פי מצ"ח, צפוי להיות מוזמן לחקירה.

בימין תוקפים את המהלך וטוענים כי טרם השביעי לאוקטובר אלפי חיילים, כולל מחיל האוויר סירבו פקודה, אך שם, אף אחד מהם לא נעצר או זומן לחקירה.

 

הדברים המלאים של לוחם המילואים אופיר לוזון:

"ראש הממשלה בנימין נתניהו הסרטון הזה מיועד לך.

 

אנחנו חיילי המילואים לא מתכוונים למסור את המפתחות לאף רשות פלסטינית, לא מתכוונים להעביר את המפתחות של עזה לאף ישות. חמאס, פת"ח או כל ישות ערבית אחרת, חיילי המילואים מאחוריך, אנחנו רוצים לנצח.

 

יש לנו הזדמנות של פעם בחיים, יש לך 100,000 לוחמי מילואים שמוכנים למסור נפש בשביל עם ישראל, מוכנים למות.

 

איבדנו הכל, איבדנו את חיי המשפחה שלנו, איבדנו את הפרנסה שלנו, ואין לנו לאן ללכת.

אנחנו נישאר פה עד הסוף עד הניצחון.

 

יואב גלנט, אתה לא יכול לנצח מלחמה, תתפטר. אתה לא יכול לנצח את המלחמה.

 

אתה לא יכול לפקד עלינו. והנה אני מודיע לך אדון יואב גלנט, אם אנחנו לא נלך עד לניצחון, 100,000 חיילי מילואים ישארו על הגדר, לא נזוז מהגדר, אנחנו נישאר פה על הגדר, אנחנו נקרא לתושבי מדינת ישראל להגיע לעזה תחת אבטחה שלנו ואנחנו נקשיב למנהיג אחד, וזה לא שר הביטחון וזה לא הרמטכל, זה לראש הממשלה.

 

תחשבו טוב טוב למי אתם מתכוונים לתת את המפתחות אחרי זה, אנחנו רוצים ניצחון.

 

האחים שלנו לא נרצחו סתם, לא נאנסו סתם, ולא נשחטו במיטות שלהם סתם.

 

אנחנו שקפצנו ב-7.10 ועד לרגעים אלה נמצאים במילואים בלי לישון עם המשפחות שלנו – רוצים ניצחון, רוצים הכרעה, רוצים לפרק את מי שנשאר פה, את כל מי שחגג ששחטו אותנו, את כל הילדים הקטנים שדרכו על ראשים של האחים שלנו החיילים שדרכו על אדמת עזה. את כל אלה אנחנו רוצים להרוג. אף אחד לא ישאר חי.

 

מי שפגע בעם ישראל, מי שפגע באחים שלנו היהודים, הדרוזים, הבדואים, אנחנו רוצים להשמיד אותו. ואתה אדון גלנט, לא יכול לעשות את זה, אז הנה אני מודיע לך, או שתשנה את התקליט שלך, תחליף את התקליט ותבין שאנחנו רוצים לנצח או שאנחנו נלך רק עם ראש הממשלה, רק מי שיחליט שאנחנו צריכים לנצח – אחריו אנחנו נלך.

 

הנה אני אומר לך, אתם רציתם הפיכה צבאית, אנחנו חיילי המילואים שלא יכולים כבר לחזור הבייתה, אנחנו נראה לכם מה זה הכרעה. אנחנו נראה לכם מה זה ניצחון ואנחנו נראה לכם איך יהודים אמיתיים מנצחים".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן