איציק ואסתי סוקולובסקי, שיש שיגדירו אותם "חרדים מודרניים", משתתפים בימים אלה ב"המירוץ למיליון". כשקטע מירוץ אחד מוצלח באיסלנד מאחוריהם, אותו סיימו במקום השני, ופתיחה מצוינת בקטע המירוץ במלאגה, איציק ואסתי הולכים ומסתמנים כאחד הזוגות הכי חזקים בתחרות שמהווים איום לזוגות האחרים.

השניים, נשואים פלוס שלושה, הכירו בשידוך ונשואים זה לזו כבר 12 שנה. שמנו את ידינו על תמונות מתחילת הזוגיות שלהם ומהחתונה כשהם לבושים בבגדים מסורתיים יותר, שונים מאלה שהם לובשים במירוץ. "לא באנו לייצג את המגזר החרדי, זה לא התפקיד שלנו", סיפר איציק לפני שהמירוץ הוזנק. "יהיו הרבה שיגידו 'הם לא חרדים'. אני לא לובש שחור-לבן, אסתי לא מתלבשת כמו שאנשים רגילים לראות בטייפ-קאסט הזה בטלוויזיה. אנחנו לא מוקצים, אבל כן שונים קצת. אנשים ממהרים להגדיר אותנו, אבל אלה הגדרות שכולן חיצוניות. זה לא מי שאנחנו באמת".

אסתי שיתפה בתגובת המשפחה הקרובה להחלטה לצאת למירוץ: "אמא שלי מורה בבני ברק, בסמינר. היא שאלה אותי: 'למה את עושה את כל הדברים האלה?'. אמרתי לה שאני הולכת לייצג את אלוקים בטלוויזיה, כמו שהיא מייצגת את אלוקים אצל התלמידות שלה. אני בן אדם מאוד מאמין, שנינו כאלה. חיים את האמונה של אלוקים. לאורך כל החיים שלנו יש את אלוקים בינינו. אנחנו בוחרים ומצליחים לראות אותו. אנחנו יוצאים למירוץ כדי דבר ראשון להביא את המיליון, על הדרך ליהנות וגם בשביל הזוגיות שלנו".

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן