לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש כתב אישום חמור נגד דמות מוכרת תושב העיר עפולה הבלוגר אביחי מזלתרים בחשד לתפקיפה מינית של קטינה.

לאחר מאבק עיקש מצד עורך דינה של הקטינה, לפרסום שמו של מזלתרים, לאחר שניתן צו איסור פרסום על שמו, הערב (רביעי) אישר בית המשפט לפרסם את פרטי כתב האישום.

 

במסגרת כתב האישום החמור, עולה תמונה עגומה, מזלתרים ביקש מנערה תושבת העיר בת 12 שתבוא ותשמור לו על ילדיו ותעשה ביביסיטר. כשהנערה הגיעה החל מזלתרים לתקוף אותה מינית וניסה לכפות את עצמו על הנערה תוך איומים והפחדות, הנערה המבוהלת ברחה לביתה ונכנסה לדיכאון עמוק.

אביה של הנערה סיפר לכתבנו: "יש לי ילדה קטנה וחמודה שחייה נהרסו, היא הלכה לשמור על ילדים שהיא כל כך אוהבת ולקבל כמה שקלים שישמו לה כדמי כיס ובמקום זאת היא פגשה חיית טרף אכזרית שאנס אותה ופגע בה מינית".

עוד הוסיף האב: "לא יתכן שהאנס השפל הזה ימשיך להסתובב בחוץ ולהתנהל כאילו לא קרה כלום והבת שלי החיים שלה ייעצרו, היא נזקקת לטיפולים ושיקום נפשי ארוך לא נעצור עד שהנבל הזה יתן את הדין".

מי שמייצג את הנפגעת הוא עורך הדין המצליח מעפולה דב הירש, שהבטיח לעשות עבורה צדק. עו"ד הירש: אם ישנן נפגעות נוספות שלא יחששו להתלונן. נעשה עבורן צדק כפי שעשינו עבור הילדה המדהימה הזאת.

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן