פרטים נוספים מחקירת רצח הילד ליאם בן ה-6 על ידי אימו סיגל אינה איצקוביץ:

בנוסף לילד, נרצח גם הכלב של המשפחה בשם ג'ולי.

השכנים של המשפחה מספרים לכלי התקשורת על משפחה נורמטיבית ואם מסורה: "זה ככל הנראה התקף פסיכוטי, לא יכול להיות לזה הסבר אחר" בעבר, האם גרה בעיר מודיעין עם הוריה כאם חד-הורית, אחר כך עברה לדימונה.

המשפחה לא היתה מוכרת למשטרה או לשירותי הרווחה, למעט מקרה אחד לפני מספר חודשים בודדים אז נשמעו צעקות מהדירה והשכנים הזעיקו ניידת משטרה.

שוטרים שהגיעו לדירה לא הבחינו במשהו חריג ולא נפתחה חקירה בעניין.

לקניית אות בספר התורה של ילדי ישראל לע"נ ליאם ז"ל לחצו כאן

אולם היום התברר כי סיגל טופלה על ידי גורמי הרווחה בעיריית מודיעין בעת שהיא ובעלה התגוררו בעיר בשנים 2018-2019 בעקבות מספר תלונות על אלימות הדדית בין שני בני הזוג. ליאם שנרצח, היה אז תינוק אך לא היתה כל אינדיקציה כי ננקטת אלימות כלפיו על ידי הוריו.

מחריד: חשד כבד כי אישה רצחה היום את בנה בן ה- 6 באמצעות גרזן בדירתם בהרצליה. מוקדם יותר נעצרה, כשניסתה לפגוע בעצמה באמצעותו בקניון "שבעת הכוכבים" בעיר. מאבטח השתלט עליה ועל הגרזן ונפצע באורח קל.

סבתו של הילד מיהרה לביתם, משום שחששה שהוא ככל הנראה נמצא שם לבד. כשנכנסה פנימה מצאה במקום את גופתו של הילד, עם סימני חבלה ואלימות קשים מאוד והזעיקה את מד"א, שקבעו את מותו.

על אף השמועות שהאישה המדוברת, סיגל איצקוביץ' הינה ניצולת נובה – בביטוח הלאומי יכחישו זאת וטענו שאינה מוכרת להם כלל לא מהנובה ולא מהעבר

גופת הילד אותרה כשעליה סימני חבלה קשים מאוד בפלג גופו העליון. בדירה נמצאה גם גופת הכלב של המשפחה.

גם מפקד מחוז ת"א פרץ עמר הגיע לזירה וקיים הערכת מצב

פרץ עמר בזירה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן