דוברות משטרת ישראל תוקפת בחריפות את עיתונאי חדשות ערוץ 13 יוסי אלי. הכול החל כאשר אלי דיווח במהדורה המרכזית בנושא מעשה תקיפה נגד בית עסק ברובע הארמני בירושלים, שבה נטען כי ״עד עכשיו לא הצליחה המשטרה לזהות את החשודים במעשים״, והוסיף ״מרגישים שהמשטרה איבדה עניין ולא מסוגלת או לא רוצה להתמודד עם הפורעים היהודים״.

במשטרה זועמים וטוענים כי "מדובר בדיווח שקרי תוך הפרה בוטה של האתיקה העיתונאית, שכן אם היה פונה לתגובה כמתבקש לפני שמעביר ביקורת, או היה רק טורח לקרוא הודעת דוברות של המשטרה שהופצה רק אתמול בנושא – היה הכתב חוסך את השקר הגס מציבור צופי הערוץ".

בדוברות המשטרה הציגו הודעה שהופצה מטעם המשטרה לתקשורת תחת הכותרת: "שוטרי מחוז ירושלים עצרו חשוד, בחשד שהתיז גז מדמיע בבית עסק בעיר העתיקה ירושלים. מעצרו הוארך בבימ״ש".

עוד המשיכו וטענו בדוברות המשטרה, כי "בניגוד לפרסום המעוות, הרי שאנו רואים בחומרה רבה מקרי אלימות ומעשי תקיפה נגד נוצרים ובכלל, ובפרט על רקע שנאה. בשנה האחרונה כולל בחודשים האחרונים עצרה המשטרה עשרות חשודים במעשים מעין אלו, כשחלק ניכר מהמעשים המשטרה חשפה בפעילות יזומה. החשוד שנעצר בעקבות ריסוס גז הפלפל לחנות, נעצר עוד באותו הערב זמן קצר לאחר המעשה וכאמור מעצרו הוארך בבימ״ש, זאת בניגוד מוחלט לפרסום של הכתב הערב בערוץ 13".

לסיום הדגישו במשטרה כי הם מצפים מהנהלת ערוץ 13 לערוך בדק בית ולפרסם הבהרה בנושא בעקבות הפרסום שכלל מידע כוזב, "ולהקפיד על האתיקה העיתונאית המחייבת בקשת תגובה לפני ביקורת".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן