במהדורת חדשות 12 הערב (רביעי) חשף העיתונאי עמית סגל את "הקלטות מנדלבליט", וחשף את החפרפרת בוועדה שמינתה אותו והדרך שבה גרם לפרקליטות להגן עליו בבג״צ לכאורה. וגם הוא חושף תמונה אחת מצמררת שמספרת את סיפור רצח ששת בני הערובה בשבי החמאס ברפיח.

עוד הסביר סגל: "כשהוקלט אומר ששי ניצן מחזיק אותו בגרון, מנדלבליט טען שזה רק בעידנא דריתחא. ההקלטות הערב חושבות שזה היה עידנא דריתחא שהתפרס על פני שנים: היועמ״ש לשעבר חשב דברים איומים על מערכת המשפט, שיקוליה ויושרתה. ולמרבה הצער – פעל באופן דומה כדי לקדם את עצמו".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לתחקיר ואמר: "הערב שוב נוכחנו כמה הפרקליטות היא חונטה מושחתת. מוטה ונגועה מכף רגל ועד ראש. שמסכלת ומכשירה מינויים, אך רק לפי אינטרסים. פותחת חקירות פוליטיות. ומתנהלת מהמקפצה בניגוד לחוק. כל זמן שלא נעשה שם סדר, ישראל איננה דמוקרטיה".

שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי בתגובה לחשיפתו של עמית סגל: "מנדלבליט ושי ניצן הפכו את החוק לכלי שרת בידיהם, תוך ניצול כוחם לרעה להשגת מטרותיהם. פרקליט מדינה, יועמ"ש, יו"ר לשכה ומסתבר שאפילו שופטי העליון! – ״כל עוכרי ישראל שם באותו פאנל״. עבריינים".

עוד הוסיף: "ההקלטות שפורסמו היום חושפות כיצד בכירי המערכת – ״עזוב, כולם מבינים״, רקחו מזימה מהחמורות שידענו. אבל לצערי, מתוך היכרות עם מעלליהם של התופס והנתפס בגרון, אף אחד מאיתנו לא ממש מזועזע. לרסק ולבנות מחדש. עכשיו!"

קרדיט צילום: N12

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן