לאחר שזעם על הביקורת החריפה שהופנתה כלפיו בעקבות דברים שאמר בנוגע לפרשת הריגול בקריות, העיתונאי עמית סגל עולה שוב לכותרות. בערוץ מש"ב (מה שיהודי בישראל), שוחחו אנשי התקשורת עמית סגל, אלמז מנגיסטו, נטעלי שם טוב ובועז גולן על אופן התנהלותה של התקשורת הישראלית בימים אלו.

במהלך השיח, פנה בועז גולן, מגיש תוכנית הטלוויזיה "חדשות הלילה" בערוץ 14, לעיתונאי עמית סגל בשאלה אשר מעניינת רבים מהצופים בבית: "כמה פעמים שואלים אותך ברחוב מתי אתה עובר לערוץ 14?".

בתגובה לכך, סיפר הפרשן הפוליטי של חדשות 12: "בלי סוף ואף פעם אני לא יודע אם זה בתקווה לראות אותי יותר או בתקווה לא לראות אותי יותר". "אבל רואים אותנו יותר ממה שרואים אתכם", עקץ בועז גולן את הפרשן הפוליטי של חדשות 12.

סגל המשיך בדבריו ואמר: "אם מי שאומר לי את זה הוא ימני שאומר: "די, אני רוצה לראות אותך עם כל הימנים, זה יסדר לי סף סוף את הראש, זה ימין וזה שמאל או כאלה שאומרים: 'שיעוף לי מהעיניים כבר, הוא מזהם לי את המסך עם הימניות שלו'".

לדברי הפרשן הפוליטי של חדשות 12, כאשר שירת בתחנת גלי צה"ל, הוא קיבל תגובות שונות מסביבתו הקרובה: "אנשים היו אומרים לי: 'אה גלגל"צ גלגל"צ'. למה? כי מבחינת מה הצעירים שומעים? אף אחד לא שמע את הטוק שואו עם סגן שר הביטחון, שמעו גלגל"צ".

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 12

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן