בפעילות של צה"ל אמש בלב רפיח, חוסל בכיר בחמאס חסין פיאצ' החיסול יוצא דופן שכן בוצע פנים אל פנים בתוך מנהרה. בשעות אחר הצהריים גדוד 75 איתר פיר מנהרה במחנה ג׳באליה, וזמן קצר לאחר מכן כח יהל״ם נכנס לתוכו ואיתר את שלושת גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריאן הרננדז הי״ד.
הגופות חולצו מתוך חדר במנהרה תוך זמן קצר והובאו לישראל לזיהוי.

חיילי צה"ל שסרקו את המנהרה מצאו את גופתיהם של החטופים: מישל ניסנבאום, וריון הרננדס, חנן יבלונסקי.

חנן יבלונקה (42) מתל אביב, אבא לירין בת ה-9 ואמילי בת ה-12. חנן נחטף מפסטיבל הנובה, אליו הגיע עם חברים. חנן היה אב מסור וחם, איש משפחה וחברים, היה חובב ספורט ואוהד מושבע של הפועל תל אביב. חנן נחטף בזמן שהלך לעשות את הדבר האהוב עליו – ליהנות ממוזיקה, לרקוד ולחגוג את החיים.

מישל ניסנבאום (59) משדרות, אבא לשתי בנות וסבא לשישה נכדים, כשאת הקטן ביניהם לא זכה להכיר. מישל נחטף כשיצא לחלץ את נכדתו בת ה-4 שהייתה יחד עם אביה הקצין בבסיס ברעים. מישל, איש משפחה מסור, עלה לארץ בגיל 13 ומאז חי בעוטף עזה, הוא היה איש רב פעלים, אשר לצד עיסוקיו גם התנדב במד״א ובמשמר הגבול.

אוריון הרננדס ראדו (30), תושב מקסיקו ואב לילדה קטנה, נחטף מפסטיבל הנובה, אליו הגיע יחד עם בת זוגו, שני לוק ז״ל, וחברם קשת קסרוטי ז״ל – שנרצחו גם הם על ידי מחבלי חמאס. אוריון, שכ״כ אהב ליהנות ממוזיקה ולרקוד, עבד כמפיק מוזיקלי וביקר בפסטיבלי מוזיקה בכל העולם.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן