ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט חוגג את יום המשפחה בפוסט שהעלה בפייסבוק הוא כתב: "לרוב יש אחת, אני זכיתי בשתי משפחות. המשפחה הפרטית שלי פלוט, היא עמוד השדרה שנותן לי את היציבות והכוח להגשים את החלומות בנוף הגליל. משפחה אוהבת שמקבלת אותי כמו שאני, עם כל המגרעות שלי, שמאפשרת לי את כל הזמן שבעולם ואף פעם לא מתלוננת, אלא רק מפרגנת בכל הצלחה ומחזקת בימים שלא הכל הולך חלק.


ויש לי את המשפחה המורחבת , כל תושבי נוף הגליל. היא הגב החזק שתומך בי, שנותן בי אמון ועומד מאחורי בכל החלטה וצעד. משפחה חמה שמטעינה אותי באנרגיות טובות ואף פעם לא מאכזבת. שתי המשפחות שלי יקרות לליבי באותה המידה. אני גאה בשתיהן ומודה לאלהים שזכיתי. רק מבקש שישמור לי על שתיהן בריאות וחזקות ושיתן לי את הכוח לעשות שיהיו מאושרות, כי אז אין יותר ממני מאושר. יום משפחה שמח וחודש אדר פעמיים כי טוב".

קרדיט צילום: לרוב יש אחת, אני זכיתי בשתי משפחות. המשפחה הפרטית שלי פלוט, היא עמוד השדרה שנותן לי את היציבות והכוח להגשים את החלומות בנוף הגליל. משפחה אוהבת שמקבלת אותי כמו שאני, עם כל המגרעות שלי, שמאפשרת לי את כל הזמן שבעולם ואף פעם לא מתלוננת, אלא רק מפרגנת בכל הצלחה ומחזקת בימים שלא הכל הולך חלק. ויש לי את המשפחה המורחבת , כל תושבי נוף הגליל. היא הגב החזק שתומך בי, שנותן בי אמון ועומד מאחורי בכל החלטה וצעד. משפחה חמה שמטעינה אותי באנרגיות טובות ואף פעם לא מאכזבת. שתי המשפחות שלי יקרות לליבי באותה המידה. אני גאה בשתיהן ומודה לאלהים שזכיתי. רק מבקש שישמור לי על שתיהן בריאות וחזקות ושיתן לי את הכוח לעשות שיהיו מאושרות, כי אז אין יותר ממני מאושר. יום משפחה שמח וחודש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן