תלונה במשטרה נגד פעיל השמאל איתמר ויצמן: ״הסתה חמורה״

צעירי מפלגת הציונות הדתית הגישו תלונה נגד איתמר ויצמן, מגיש פודקסט רדיקל שקרא לח״כ צבי סוכות יודונאצי וסיפק אמירות קשות נוספות נגד המפלגה. הצעירים: ״צר לנו שבמקום להוסיף אחדות בזמן מלחמה ויצמן בוחר לפלג ולשסע״

תלונה הוגשה במשטרה היום (שני) נגד איתמר וויצמן, מגיש הפודקסט ״רדיקל״, פעיל שמאל ויועץ לשעבר של ראש הממשלה דאז אהוד ברק. התלונה הוגשה על ידי צעירי מפלגת הציונות הדתית, לאחר שוויצמן שידר פרק בפודקסט בו נאמרו דברי הסתה נגד ח״כ צבי סוכות וחברי סיעת הציונות הדתית.

בתלונתם למשטרה בגין הסתה כתבו הצעירים: ״מטרתם של דבריו של וויצמן הינם להתיר את דמם של חברי סיעת הציונות הדתית, וכאשר הוא משווה אותם לגרועים שבאויבים ההסתה עלולה לצאת לפועל ואלפי המאזינים לפודקסט עלולים להתייחס לחברי הסיעה כפי שהתייחסו לגרועים שבאויבינו״.

בין הדברים, שהוגדרו בתלונה כ״דברי הסתה חמורים שנאמרו על ידי ויצמן בפודקסט ״רדיקל״, היו דבריו לפיהם חבר הכנסת צבי סוכות הוא ״יהודונאצי״, והמשך דבריו לפיהם סוכות ״הוא אדם מאוד אלים״ ולראיין אותו זה ״לא כמו לראיין את הניאו נאצי לשעבר כי הוא ניאו נאצי בהווה״. הוא טען גם כי ״חברי סיעת הציונות רוצים להשמיד ילדים עזתים״.

מצעירי הציונות הדתית נמסר: ״צר לנו שבמקום להוסיף אחדות בזמן מלחמה, ויצמן בוחר לפלג ולשסע, ולספק אמירות קשות נגד חברי הכנסת. בדבריו ויצמן הסיר את מסכת הליברליזם והראה לכולנו שיש אנשים ששווים יותר״.

לדבריהם, ״מתחילת המלחמה אנו פועלים בדרכים שונות להוספת האחדות במדינת ישראל, בין היתר במסגרת פרויקט אחדות שיזמנו בו השתתפו חברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה. את אותה אחדות שראינו בשדה הקרב ולקחנו איתנו גם למגרש הפוליטי אנו מקווים לראות גם בצד השני של המפה הפוליטית״.

תגובה אחת

  1. צריך לאפסן אותו בתאי הנוח׳בות ! אולי כך יבין מה עבר על בנות ישראל ולאיזה נזק גרמו חם-צוואר האפסון, שקמית השרלילית וכל החארות השפוטים שלהם !!!!!! יימח שמם וזכרם !!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן