פלטפורמת המסרים המובילה בעולם מתמודדת עם כשל טכני נרחב שפוגע במיליוני משתמשי גרסת הדסקטופ והווב ברחבי העולם. התקלה, שהתפרצה בשעות הבוקר המוקדמות, מנטרלת את אחת הפונקציות הבסיסיות ביותר של האפליקציה – יכולת הניווט בין הודעות באמצעות גלילה.
על פי הדיווח בישראל היום עובדים במשרדים ברחבי העולם מדווחים על חוויית משתמש מקוטעת שמונעת מהם לעדכן שיחות פעילות או לחזור להודעות קודמות, דבר שפוגע משמעותית בתקשורת העסקית היומיומית. המשתמשים מתאמצים למצוא פתרונות עקיפה זמניים כדי לשמור על המשכיות התקשורת, כאשר רענון הדף מספק הקלה חלקית לכמה דקות בלבד לפני שהבעיה מתחדשת.
על פי הדיווחים, הפרעה בתפקוד העכבר והמקלדת מתחילה לרוב לאחר פתיחת פאנל האימוג'ים או המדבקות במהלך השיחה, מה שמרמז על בעיה בקוד שאחראי על האינטראקציה עם רכיבי הממשק הגרפי. בעוד שוואטסאפ ווב התבסס כפלטפורמת עבודה מרכזית עבור אנשי מקצוע שמעדיפים לנהל את התכתבויותיהם ממסך המחשב, התקלה הנוכחית חושפת את התלות הגדלה של סביבות העבודה המודרניות בכלים דיגיטליים. למרות הדחיפות של המצב וההשפעה הנרחבת על פעילות עסקית יומיומית, מטא טרם הוציאה הצהרה רשמית או מסרה לוח זמנים לפתרון התקלה, מה שמותיר את המשתמשים בחוסר ודאות לגבי משך הפרעת השירות.
כזכור רק לאחרונה וואטסאפ הציגה לראשונה את Writing Help. מדובר בתכונת הבינה המלאכותית האחרונה שמופעלת על ידי Private Processing, אשר שומרת על פרטיות מוחלטת של ההודעות שלכם.