כוכבת הריאלטי שלא מפספסת הזדמנות לשתף בחייה האישיים, הראתה איך היא עושה גמילת פעוטות מבקבוקים וחושפת כי השיטה שלה היא שימוש בסחיטת לימון לתערובת תרכובת מזון לתינוקות.

בספלוב הסבירה: “זה מר להם למות ולא טעים להם”. מלבד ביקורת מהעוקבים, גם הדיאטנית הקלינית שירי נקש יצאה נגדה בחריפות: “שיטה קיצונית ואגרסיבית שעלולה לגרום לבעיות. אל תנסו את זה”.

בספלוב סיפרה לעוקבים שלה איך לעשות נכון את התהליך שהיא חושבת שהוא הנכון: “לוקחים לימון, סוחטים כמובן בלי הגרעינים לתוך התמ’ל. נותנים לתינוק, זה מר להם למות ולא טעים להם”.

עוד היא סיפרה לעוקבים: “אחרי פעמים, שלוש, הם לא רוצים יותר ונגמר! זה חלום, זה ויטמין בריא הלימון ולכן אין מה להילחץ. אם התינוק שואל, אומרים לו לא, זה מה שיש, אין לי משהו אחר ונגמר”. וסיכמה: “שיטת אדל וזה גאוני, תסמכו עלי”

בעלה מאץ’ עבד הגיב לה בהומור: “אני לא מאמין. את שמה להם לימון במוצץ ? הלם. אהההה בבקבוק לגיטימי, ככה גידלתי את כל הילדים שלי”. אדל הגיבה לביקורות: “אני מבינה ש- 40 מעלות חום בחוץ ואין במה להתעסק. מצחיק מאוד, טוב עוד קצת עוקבים בזכותכם. יש סיפורים יותר חשובים להתעסק בהם אבל כל אחד והעבודה שלו”.

קרדיט צילום: מתוך האינסטגרם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן