פעיל הימין יגאל מלכה, שמביע ברשתות החברתיות ובהפגנות את דעתו על מערכת המשפט וגופי השמאל במידנה ולא מתבייש לומר בפה מלא את דעתו, כתב בחשבון ה- X שלו שפוטר מעבודתו בהייטק רק בגלל הדעות שלו וכך כותב מלכה:

"לקראת משהו חדש שעומד להתחיל, החלטתי לשתף במשהו אישי.בשנים האחרונות מאז התחלתי להשפיע קלות, נחשפתי לתופעות והטרדות אישיות שיצאו מגבול המרשתת. היו מאות הטרדות טלפוניות. היו איומים שהופנו לחברים שנדרשו לנתק עימי קשרים. היו הטרדות כלפי בני משפחה לרבות אחד הילדים שהיה בן 9 בזמן שהדברים התרחשו".

"היו איומים ברצח, ואל תציעו לי לגשת למשטרה, כי אחרי שסגרו את התלונה הראשונה שלי בעניין תוך שעתיים, הבנתי שהחוק נועד להגן על אנשים אחרים, לא עליי. עכשיו אני מגיע לגולת הכותרת" אמר מלכה.

"לפני כשנתיים, למרות הפרדה מוחלטת ודיסקרטיות גמורה שנהגתי בנושא, היו מי שהשקיעו ואיתרו את מקום עבודתי. אנשים מתוך ומחוץ לחברה, פנו למנהלי החברה בה אני עובד והתלוננו שאני מעז לחשוב ולדבר בלי רשות של דודלי ורגע. בשנתיים האחרונות עמדתי תחת זכוכית מגדלת כשכל פוסט, פעילות וציוץ שלי נבחנים על ידי מנהליה הבכירים של החברה" הוסיף.

"בראשית המלחמה זומנתי "לשיחה בלתי רשמית", בה נדרשתי להפסיק את הופעותיי בערוץ 14 ובאופן כללי, לדבר פחות פוליטיקה ויותר על פרחים ומתכונים לעוגות. היה לי ברור לאן הרוח נושבת ואכן לפני כחודשיים בתירוץ מגוחך של "קיצוצים רוחביים", הסתיימה דרכי בתעשיית ההייטק לאחר כ 25 שנה".

"עד כאן מה היה. עכשיו לתודות, ואחר כך למה הולך להיות. תודה לענבר, ורד, יריב, מנהליי הראשונים בקומברס עליה השלום, שהכניסו אותי לתעשייה המדהימה הזו. זכיתי לראות ולקחת חלק בפיתוח ותיחזוק טכנולוגיות שכולנו משתמשים בהן היום, שנים לפני שיצאו לשוק".

זכיתי לבקר בכל כך הרבה מדינות שבשום צורה אחרת, לא הייתי מגיע אליהן לעולם. למדתי, גדלתי, החכמתי, תודה על הכל ותודה לכולם. את התודה הכי גדולה, אני שומר למי שהראו לי את הדרך החוצה. בזכותכם נאלצתי לקבל החלטה שדחיתי שנים רבות, וכאן אני מגיע למה שיהיה.

אז מה יהיה?

"לא הולך לחשוף כאן את הכל, עבור זה אוציא בקרוב פוסט נפרד, אבל בחודשיים האחרונים בהם התפניתי לחשוב על המשך דרכי, עסקתי ביצירת הקשרים המתאימים ובניית התשתית לשלב הבא אליו אני פונה. בואו נאמר זאת כך, מי שלא רצה שאופיע ב 14 וניסה לצנזר את הכתיבה וההשפעה שלי, מה זה הולך להתחרט".

 

7 Responses

  1. גם לי זה קרה . איזה כיף לך שיצאתי מארגון שמאלני 🤮
    אני לא עובדת יותר בעבור שמאלנים ולא עושה איתם שום עסק. גם לא קונה מהם גרביים .
    מפרנסים רק ימנים !!!!
    כל הכבוד יגאל . תצליח בכל אשר תפנה.

  2. מוכנה ללכת איתך, לצידך ולהקים איתך את ההיי טק הבא שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן