פרידה עוזיאל, שכבר מזמן הפכה לאחת הנשים המדוברות בישראל, ממשיכה את המסע המבריק שלה אל קדמת הבמה. אף שב"אח הגדול" לא קטפה את המקום הראשון, נראה שהיא לא זקוקה לו כדי להוביל – כי את הקהל כבר כבשה מזמן. עם שני להיטים שהפכו לוויראליים ברדיו ובטיקטוק, ועם זוגיות נוצצת שכובשת את כותרות הבידור, עוזיאל כעת מוסיפה הישג נוצץ נוסף לרזומה.
עוזיאל תוביל את הקמפיין החדש של מותג האופנה הבינלאומי PUMA, ותשמש כשגרירה הרשמית של המותג בישראל. המהלך מסמן עבורה פריצה נוספת אל עולם הפרסום, שבו היא כבר נוגעת בהצלחה: בעבר הובילה קמפיינים של Maybelline ושל מותג טיפוח שיער מצליח, וכעת היא מתקדמת לשלב הבא – שיתוף פעולה עם מותג עולמי בעל שם.
הזמרת והדוגמנית חוגגת בימים הקרובים את יום הולדתה ה-27, וכמו שזה נראה, השנה הקרובה מבשרת עליה גדולות. בריאיון שנערך עמה לאחרונה בפודקאסט "ספיל איט" של mako, שיתפה פרידה בתחושת האחריות שהיא חשה כלפי הקהל: "ההצלחה שלי חשובה לעם ישראל. הם רוצים לתת לי את זה, זה חשוב להם שאני אצליח", אמרה.