היום (שלישי) הונחה אבן הפינה לבית קק"ל למצוינות בבית שאן במעמד ראש העיר וחברי המועצה.

הונחה אבן הפינה להקמת בית ק"קל למצוינות בבית שאן, ראש עיריית בית שאן ז'קי לוי יחד עם סגנו חזי חריב. וכך כתב ז'קי לוי בחשבון הפייסבוק שלו: "הנחנו היום את אבן הפינה להקמת בית קק"ל למצוינות שישדרג וישפר עוד יותר את ההישגים החינוכיים של תלמידנו.

ביחד עם יו"ר קק"ל יפעת עובדיה-לוסקי, חברי מועצת העיר, ההנהלה הבכירה של הקרן הקיימת ועיריית בית שאן, אנשי חינוך, תלמידים ובעלי תפקידים נוספים, עשינו היום מהלך דרמטי ומשמעותי למען עתידה של העיר.

המרכז הרב תחומי למצוינות מוקם במתחם המקיפים של רשת אורט, ויכלול תקציב משמעותי נוסף לתפעול בעשור הקרוב. מועד הפתיחה המשוער הוא במהלך 2024. המקום יהיה בגודל של 1000 מ"ר ויכלול פינות לימוד, כיתות מחשב, פינת קפה ופנאי, לובי ענק ואודיטוריום. בבית קק"ל למצוינות יקבלו בני הנוער של בית שאן תגבור לימודי במקצועות הליבה – אנגלית, מתמטיקה, מדעים וטכנולוגיה, ברמות של 4-5 יחידות ויותר וכן מגוון קורסים טכנולוגיים: מדעי המחשב, סייבר, בניית אתרים ועוד, שייתנו לבני הנוער כלים נוספים להצלחה. בנוסף ילמדו בני הנוער קורסים בתחומי ידיעת הארץ, מנהיגות, העצמה, קיימות וסביבה.

אני רוצה להודות לקק"ל ובראש ובראשונה ליו"ר הנמרצת, חברתי יפעת עובדיה-לוסקי.

זוהי בשורה חברתית וחינוכית משמעותית וחשובה במעלה אשר מצטרפת לשורה של צעדים ותכניות שקידמנו בשנים האחרונות והביאו לקפיצה משמעותית בהישגי מערכת החינוך בעיר יחד עם חינוך למנהיגות ומצוינות בקרב בני הנוער שלנו. מהבית הזה יצאו מנהיגי העתיד של ישראל בכל התחומים".

 

קרדיט צילום: דוברות העירייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן