רה"מ לשעבר נפתלי בנט תקף בחריפות את בנימין נתניהו בעקבות אישור תכנית החומש לחברה הערבית בתקציב המדינה: "הרעלתם את המוחות של מיליוני ישראלים בכוונת תחילה"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תקף בחריפות הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת בעקבות אישור תכנית החומש לחברה הערבית בתקציב המדינה. בדבריו תקף את נתניהו וטען כי הפיץ שקרים נגדו על קידום אותה התכנית בממשלתו.

"ביום שישי האחרון נחשף השקר המתועב מכל של בנימין נתניהו" כתב בנט בפייסבוק. "במשך שנה הוביל בנימין נתניהו קמפיין תעמולה שעיקרו: 'בנט מעביר 53 מיליארד שקלים לתנועה האיסלמית וגם לחמאס, לכן יהודים נרצחים ברחובות. דם הנרצחים על ידיו'. וביום שישי האחרון נתניהו הודה בשקר הנורא בכך שאישר בתקציב את אותה התכנית בדיוק של ממשלתי. בנימין נתניהו הוא ראש המכונה שהפיצה תעמולה שקרית זו. בפיו ממש".

בנט הזכיר כי "ממשלתי אישרה בזמנו תכנית חומש לחברה הערבית של 6 מיליארד בשנה על פני 5 שנים, ונתניהו ומכונת הרעל שלו עיוותו זאת והפכו את זה ל'53 מליארד לתנועה האיסלמית ולחמאס'. בעקבותיו, השופרות, החכים, מאות אלפי הבוטים, הבריונים המקללים מול הבית של סילמן, האוהלים מול הבית של אורבך—כולם הדהדו את השקר הזה. והוא הצליח, בענק".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן