בחודש מרץ האחרון, אדווה דדון חשפה בתחקיר בתוכנית "הנוכלים" בקשת 12 עוקץ אכזרי של חברת "אמבולנט", חברה ישראלית שמשווקת בעלות חודשית לחצני ושעוני מצוקה, ובנוסף מעניקה שירות אמבולנס ורופא עד הבית 24/7. בתחקיר נחשף כי נגד העומדים בראשה, וליה וג'ניה גרויסברג, הוגשו תביעות רבות בטענה לשירות בעייתי וגביית יתר של כספים.

היום (רביעי) פורסם ב-N12 כי אחרי תביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה, בטענה כי זו ניצלה את חולשתם ומצוקתם של לקוחותיה הקשישים והחולים וחייבה אותם בסכומים כפולים ממה שאמורה הייתה, בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע את החברה והעומדים בראשה.

למעשה, בית המשפט חייב אותם לשלם כ-2.5 מיליון שקל, שיעברו לטובת ניצולי שואה וקשישים. בנוסף לכך שהחברה רשמה חיובים כפולים ללקוחות התמימים, היא אף מואשמת בכך שהמשיכה לגבות דמי מנוי גם לאחר הודעת הביטול.

בנוסף על כך, לחלק מהלקוחות המתנתקים החברה דרשה 100 עד 300 שקל "דמי ביטול", דבר שאינו חוקי ואינו מעוגן בחוזה. מחברת "אמבולנט" נמסר בתגובה ל-N12 כי: "ברגעים אלו מוגשת לבית המשפט הנכבד שנתן את פסק הדין בקשה לתיקון פסק הדין".

מחברת "אמבולנט", המיוצגת על ידי עו"ד תומר גליק, נמסר: "ברגעים אלו מוגשת לבית המשפט הנכבד שנתן את פסק הדין בקשה לתיקון פסק הדין".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן