אחד מערוצי הטלוויזיה הוותיקים בישראל, ערוץ הקניות שמשדר כבר עשרות שנים עומד להפסיק את שידוריו בטלוויזיה ולהיסגר. באופן מפתיע, מתברר שחברות התוכן הגדולות בישראל ובכללן יס, הוט, פרטנר וסלקום לא היו מודעות למהלך הסגירה ולא ברור כיצד הן יפעלו, כך מדווח העיתון גלובס.

ערוץ הקניות מסיים את שידוריו בעיקר בגלל עליית ענף האיקומרס והקניות ברשת במקום בקניונים ובחנויות פיזיות. בערוץ, מעדיפים להשקיע את המשאבים באונליין ובאתר שלהם שימשיך לפעול, עם זאת רוב עובדי החברה ובעיקר אלה שקשורים לשידור בטלוויזיה יפוטרו.

עיקר ייעודו של הערוץ שפעיל כבר משנת 1995 הוא שיווק של מוצרים ועיסוק בצריכה וקניות, עם השנים הוא התרחב ופתח גם חנויות פיזיות ששיווקו מוצרים שקודמו בערוץ ובתוכניותיו. הבעלים של הערוץ הוא חברת הפרסום דחף, כעת, או ליתר דיוק ב-25 ביולי הוא צפוי להפסיק את שידוריו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן