צמד האחים שלום ומני אסייג, עובדים כבר מזה שנים יחד בתעשיית הסרטים והקולנוע, אחרי שכתבו יחד את הסדרה המצליחה שנות ה-80 ואת הסרט "הילולה". בימים אלו, שלום אסייג עובד על כתיבת סרט ההמשך ל"הילולה".

מני אסייג

אלא שב-TMI פורסם כי שלום אסייג כותב את סרט ההמשך ללא אחיו, מני אסייג, שלא לוקח חלק. שלם אסייג סיפר כי "מני החליט לפרוש מתסריטאות בשלב הזה של חייו. אנחנו אחים מעל לכל ויכוח כזה או אחר שהיה בעבר".

שלום אסייג

מני אסייג בעצמו סיפר ל-TMI כי "אנחנו ביחסים מצוינים. אני פשוט עזבתי את התעשייה – עד שיהיה שינוי רדיקלי והתעשייה הליברלית והפלורליסטית תכיל דעות שונות, כלומר לא שמאלניות".

כזכור, לאחרונה סיפר מני אסייג את הסיבות לכך שהפסיק לכתוב את התסריט לסדרה שנות ה-80 עם ציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "נועדתי גם להיאבק בנחישות על האמת והצדק, והאמת והצדק די נעדרים מהתעשייה שעזבתי, לצערי. התעשייה שלא מקבלת דעה שונה מהקו המנחה, ומדירה ומחרימה את מי שמעז להשמיע קול אחר. ובדיוק בגלל זה לא נשמעים קולות אחרים. מקווה ואפילו קצת מאמין שהדברים ישתנו בעתיד. מאחל הצלחה גדולה לכל השותפים ביצירה המפוארת ובהמשך פרויקטים חדשניים ופורצי דרך. בע״ה".

 

2 Responses

  1. שלום ולא ןהתראות
    הדעות שלך קציוניות ואתה הורס לאח שלך. טוב עשיה שלום שהעיף אותך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן