ביוזמת ראש העיר רונן פלוט הוקמה יחידת אופנועים חדשה בנוף הגליל, יחידה אשר תסייע בהגברת הביטחון האישי בנוף הגליל.

יחידת האופנועים של השיטור העירוני הוקמה בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ותחנת נוף הגליל בפיקודו של סנ"צ גיל משולם. פעילות היחידה הינה נגזרת של  מדיניות העירייה להגברת תחושת הביטחון האישי והמלחמה שהכריזה נגד פורעי החוק שמשתוללים בנהיגה פרועה על כלי רכב משופרים, בעיקר אופנועים, המקימים רעש ופוגעים באיכות חיי התושבים. "יחידת האופנועים מהווה מכפיל כוח, לא רק לטובת אכיפה בכבישים אלא גם בהגעה מהירה לזירה תוך עקיפת פקקים ועומס בכבישים" הסביר קב"ט העירייה, ארז אטיאס.

האופנועים שנמצאים בשימוש העירייה זהים  לאלה המשמשים את המשטרה. "מדובר בכלים במציגים יכולות מרשימות בסביבה אורבנית, בכבישים בינעירוניים וגם בשטחים עם עבירות קשה, ומצוידים בגלגלים מותאמים לכביש ולשטח, מיגונים היקפיים והמון אלקטרוניקה שימושית ובטיחותית, ומכלולי מתלים ושילדה מהמתקדמים בשוק" אמר הקב"ט אטיאס.

צוות יחידת האופנועים ממוגן  בציוד הכי מתקדם לרכיבה כולל ביגוד מתאים למיגון הרוכב והמורכב, כולל קורס מתקדם לנהיגה מבצעית. "יחידת האופנועים של השיטור העירוני הוקמה יחד עם המשטרה כחלק משינוי כולל בתפיסת הביטחון שאנו מובילים בעיר, במסגרתה רישתנו את כל המרחב העירוני, כולל שכונות המגורים, במאות מצלמות אבטחה והקמנו מוקד רואה מאויש בתצפיתנים  24/7

מבצעי האכיפה של היחידה מתבצעים בלילות ובסופי שבוע. בסופ"ש האחרון נרשמו 10 דוחו"ת בגין הפרעה לציבור והקמת רעש וכן הורדו מהכביש אופנועים ללא רישיון כחוק. ביום שני השבוע, ביום עיון ארצי למנהלי השיטור העירוני ברשויות המקומיות, שיבח המשרד ד לביטחון פנים את יחידת האופנועים של נוף הגליל והציג אותה כדוגמה ליוזמה מוצלחת ושיתוף פעולה של רשות ומשטרה.

קרדיט צילום: דוברות העירייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן