בית המשפט העליון דן הבוקר בעתירה שהגישה הרשות הפלסטינית על זכותה לממן טרור. העתירה הוגשה בעקבות אישור הכנסת לחוק פיצויים לקורבנות טרור – פיצויים לדוגמה.

החוק קובע כי כל עוד הרשות הפלסטינית מממנת מחבלים, יוכלו קורבנות הטרור או בני משפחותיהם לתבוע את הרשות בגין תמיכתה בטרור. עוד קובע החוק כי הפיצוי יעמוד על סך של 10 מיליון שקלים לכל נרצח ו-5 מיליון שקלים למי שנקבעה לו נכות.

הרשות הפלסטינית עתרה נגד החוק, ובניגוד לבקשת היועצת המשפטית לממשלה למחוק את העתירה ולא לקיים דיון בנושא, החליטו שופטי העליון לקיים דיון בזכותה של הרשות הפלסטינית לממן טרור מבלי שיהיו לכך השלכות כלכליות.

כל זה קורה בזמן שבחולון התרחש פיגוע רצחני וקשה בו בני זוג בשנות ה- 70 לחייהם נרצחו באכזריות רבה על ידי מחבל מתועב.

מפורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור נמסר בתגובה: "רק הבוקר מחבל מתועב ביצע מעשה טרור בחולון. הוא ידע כי אם ייהרג, משפחתו תקבל משכורת מכובדת. הוא ידע כי אם ייפצע, הוא עצמו יקבל משכורת לכל החיים מהרשות הפלסטינית. עצם קיום הדיון בבג"ץ הוא הזיה, ואנחנו דורשים משופטי בג"ץ לזרוק את הרשות הפלסטינית מכל המדרגות ולהבהיר לה כי כל עוד היא תמשיך לממן טרור, עתירותיה יימחקו באופן אוטומטי".

ח״כ אלמוג כהן בדיון בבג״ץ על עתירה של הרשות הפלסטינית כנגד כנסת ישראל, ח״כ כהן רץ אחרי העו״ד המייצגת את הרשות הפלסטינית תומכת הטרור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן