אחרי קיץ שבו הצליח השלגון הסודי של ראמזי להפוך ללהיט מסחרר בסניפי דור אלון, הרשת מרחיבה שוב את סדרת מוצרי מיני סופר אלונית ומשיקה ממתק חדש שמנסה לשחזר את ההצלחה ואף לעלות עליה: המרשמלוני של ראמזי. מדובר במהדורה מוגבלת שנוצרה בשיתוף פעולה עם מותג הממתקים "שמחה זה אנחנו", כשהפעם הדגש הוא על שילוב בין נוסטלגיה צבעונית לטוויסט מודרני.
המרשמלוני עצמו מוגדר כממתק מרשמלו בצורת מקרוני ארוך וצר, בטעם תות שדה מתקתק, המגיע בשלושה צבעי פסטל עדינים שמעניקים לו מראה ייחודי ומפתה. לפי החברה, השילוב בין הצורה הלא שגרתית לבין המרקם הרך שנמס בפה מיועד לייצר חוויית אכילה "טעימה, כיפית ומהנה", כזו שלטענתם קשה מאוד לעצור אחרי ביס אחד.
בדור אלון רואים במהלך חלק מאסטרטגיית הרחבת קו המוצרים סביב דמותו של ראמזי, הפרזנטור הבולט של הרשת, שהפך עם השנים לסמל מזוהה ואהוב על קהל הלקוחות.
יפעת סטאל, סמנכ"לית השיווק בדור אלון, מסבירה כי מאחורי שיתוף הפעולה עומדת מטרה ברורה: "מטרת המהלך היא להמשיך להפתיע, לשמח ולרגש את הלקוחות שלנו, ולהעניק לו חוויות וטעמים חדשים – תוך חיבור לדמותו האייקונית, המתוקה והאהובה של ראמזי".
המרשמלוני יימכר במחיר של 6.9 שקלים ליחידה, ובמסגרת מחיר השקה מיוחד – 2 יחידות ב־10 שקלים בלבד. המוצר זמין לרכישה אך ורק בסניפי אלונית ומיני סופר אלונית ברחבי הארץ, וכל זאת עד גמר המלאי.
בדור אלון מעריכים כי אם הביקוש ילך בעקבות הצלחת המהלך הקודם, ייתכן שגם המרשמלוני יהפוך במהרה למוצר שיגרום ללקוחות לחפש אותו בכל ביקור בתחנות הדלק והחנויות הצמודות להן.