מועצה אזורית בנימין הודיעה הערב (חמישי) על נפילתו בקרב גבורה בלבנון של לוחם המילואים אביעד ניימן הי"ד, תושב היישוב מצפה יריחו בבנימין.

אביעד ניימן הי"ד

אביעד בן 31, הותיר אחריו את אשתו שיר, ו-4 ילדים: חגי (12), צוריה (9), כרמי (8), רפאל (4). וכן הורים ו-12 אחים. במהלך החג ליוו את המשפחה צוותים מקצועיים של המועצה והיישוב יחד עם ראש המועצה.

סטורי שפירסמה אלמנתו

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: "הכרתי את אביעד באופן אישי וקרוב. חבר הנהגת היישוב, איש חסד גדול שכל מעשיו היו להיטיב בשקט ובצנעה. הוא נפל בגבורה במלחמה להצלת עם ישראל בדרך לניצחון על כוחות הרשע. אנחנו מחזקים את אשתו שיר וארבעת הילדים וכן את ההורים היקרים והאחים ואת כל קהילת מצפה יריחו שזהו החלל השני שהיא איבדה השבוע".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ספד: "סיעת עוצמה יהודית מרכינה ראש עם היוודע הבשורה הקשה על נפילתו של רכז ופעיל המפלגה אביעד ניימן הי"ד ‏בנם של שותפיי לדרך אלי ונעמה ניימן, אחיו של מנכ"ל עוצמה יהודית איתיאל ניימן ואחיה של שיראל מהמשרד לביטחון לאומי. אביעד היה מסור בכל ליבו לעם ישראל, ניהל לנו ביד רמה את מערכת הבחירות ונפילתו היא אבידה קשה לנו ולכל עם ישראל. ‏משפחת עוצמה יהודית משתתפת בצערה הכבד של משפחת ניימן וצער שאר משפחות הנופלים הגיבורים. ‏הי"ד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן