שלושה בני אדם נרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע ירי סמוך למעבר אלנבי בבקעת הירדן, המחבל חוסל על ידי מאבטחי המסוף. על פי החשד, המחבל הוא נהג משאית ירדני שהגיע למעבר, שלף אקדח וירה בשלושה בני אדם בשנות החמישים לחייהם.

אחד הנרצחים הוא יוחנן שחורי הי"ד תושב מעלה אפריים שבבקעת הירדן, שכניו ומכריו מספרים על איש משפחה למופת שעשה רק טוב לכל מכריו, נרצח רק כי הוא יהודי.

הבוקר דקות לפני השעה 10:00, במהלך כניסת משאיות עם סחורות, המחבל שנהג באחת המשאיות התבקש על ידי עובדי המעבר לרדת לבדיקה, ובאותו רגע הוא שלף אקדח ככל הנראה מסוג קרלו, ביצע ירי מדויק לעבר שלושה מעובדי המעבר, שלושתם נפגעו בפלג גופם העליון ומותם נקבע במקום.

מיד לאחר מכן, המאבטחים מחסלים את המחבל, תנועת המעבר נעצרה וצה”ל כרגע מעכב נהגים ועובדים שנכחו במעבר בזמן הפיגוע בחשד שהיו קשורים לאירוע. עוד נמסר מצה”ל כי המחבל הגיע מירדן וקיים חשד שהמשאית שבה נסע ממולכדת במטענים, כוחותינו פועלים כרגע כדי לשלול זאת.

חובש הצלה, יותם צור, סיפר כי במהלך העבודה שמע צרורות ירי: “מייד רצתי לכיוון הזירה והבחנתי ב-3 פצועים מירי, התחלתי בביצוע פעולות החייאה, עם הגעת כוח רפואה של צה”ל וכוננים נוספים ביצענו פעולות החייאה בפצועים אך לצערנו עקב אופי הפציעה נקבע מותם במקום”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן