איתן יהלומי, בן ה-13 מניר עוז, התראיין למיזם "הילדים של 7 באוקטובר" ברשתות החברתיות וסיפר על תקופת השבי. "נתנו לי פיתה ומלפפון ביום".

יהלומי נחטף מביתו בניר עוז ושוחרר במסגרת עסקת החטופים בנובמבר האחרון. אביו נורה ונחטף ועדיין נותר בשבי. אימו ואחותו ניצלו מניסיון החטיפה.

בראיון שנערך במסגרת מיזם ברשתות החברתיות, איתן שיתף בחוויותיו הקשות מהשבי. הוא תיאר רגעים של פחד, אלימות ומראות שנשארו חקוקים במוחו. הוא סיפר כי נאלץ להתמודד עם רעב, והובא לחזות בתכנים מזעזעים שקשה לעכל.

איתן סיפר: "כשנכנסתי לעזה ראיתי הרבה אנשים שהרביצו. שמענו יריות וצעקות בערבית. הם חיכו לנו. הם היו אזרחים". כשנשאל אם פחד, ענה בכנות: "קצת, את האמת". בזמן השבי, נאלץ איתן להתמודד עם רעב מתמשך: "הייתי רעב?", נשאל. "כן. אכלתי פיתה ביום ומלפפון". הוא נשאל אם עודכן לגבי המצב בישראל וענה: "כן, הם הראו לי סרטונים שהם הורגים אנשים. הם היו שמחים".

כשהוא נשאל האם ניסה לא להסתכל, ענה: "לא, במילא, הוא לא היה נותן לי. ראיתי דברים יותר גרועים. זה אצלי בראש כל הזמן". איתן נשאל אם הוא מצליח לישון בלילה. הוא הוסיף בכנות: "לא הרבה, עברתי את ההכי גרוע, וזהו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן