בחודשים האחרונים, הקורנפלקס של חברת קלוגס כמעט נעדר מרשתות המזון, וכך גם שאר המותגים של החברה הבינלאומית כדוגמת פרוסטיז, דגני הבוקר צפויים להיעלם מהמדפים בישראל באופן רשמי .
דיפלומט, המייבאת את המותג ארצה, תפסיק לייבא את המוצרים עקב חוסר רלוונטיות לשוק, המחיר בישראל וכן בשל אי הסכמות עם החברה הבינלאומית.
בנוסף דיפלומט תפסיק לייבא את פרינגלס, השייך גם הוא לחברה העולמית. בתקופה האחרונה נמכרו מוצרי פרינגלס בישראל בייבוא מקביל. אך גורמים בענף המזון מספרים כי מכירת מוצרי קלוגס בייבוא מקביל מורכבת יותר בשל קשיי השגת כשרות למוצרים אלה.
בחודש מרץ האחרון הכריזה חברת מארס הבינלאומית על רכישת חברת קלנובה – הבעלים של מותגי קלוגס ופרינגלס – בעסקה של יותר מ-25 מיליארד דולר. ענקית הממתקים מתכננת הנפקת ענק של אגרות חוב למימון הרכישה, אך העסקה טרם קיבלה את האישורים הנדרשים.