אמש דווח בחדשות 13, כי מספר ימים אחרי היעלמותה של הילדה היימנוט קסאו מצפת, ק' ילדה בת 9 סיפרה בעדותה על רכב כחול בו נהג אדם שניסה לחטוף אותה ונכשל, וזאת כאמור, כמה ימים לפני היעלמותה של קסאו עצמה. הערב, כך מדווח עיתונאי חדשות 13, יוסי אלי, על התפתחות משמעותית בפרשה.

על פי הדיווח, בית משפט השלום בנצרת התיר לתפוס את הרכב החשוד שנצבע מחדש מתכלת לאפור אחרי היעלמותה של הילדה. הרכב, מסוג פורד, נמצא שלושה שבועות אחרי הדיווח על היעדרה של היימנוט, בסמוך למרכז הקליטה בצפת. לפי החשד, הרכב נצבע מחדש במברשת, ושניים מגלגליו הוחלפו. כמו כן, פנסי הרכב הוחלפו והדלת האחורית נחסמה עם ברגים חיצוניים.

סנגורו של בעל הרכב שנצבע מחדש מסר בתגובה: "מרשי מכחיש כל קשר לפרשה, אין לו שום נגיעה לעניין. מי שעשו את התחקיר התרשלו, וצדקתו תצא לאור. ככל שיהיה צורך, נוכיח את הדברים בבית המשפט".

אמש נחשפה בחדשות 13, עדותה של חברתה של היימנוט קסאו: "ישבנו מחוץ למרכז הקליטה, ורכב בצבע תכלת עצר. הנהג אמר לנו להיכנס. לא הסכמנו. הוא אמר לנו, 'תעלו או שאקח אתכן'. הוא יצא מהרכב, חבש כובע גדול, הוא היה דתי עם זקן ולא יכול היה לרוץ – אז רצנו".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן