אירוע אלים ומטריד התרחש בסניף רמי לוי בראשון לציון, מעלה שאלות נוקבות על ביטחון עובדים ולקוחות ברשתות השיווק הגדולות. ע', עובד ניקיון בן 21 ממזרח ירושלים, נעצר בחשד לתקיפה ואיומים כלפי לקוח ועובד נוסף. האירוע, שהתפתח לכדי מהומה, חושף מתחים חברתיים עמוקים ומעלה תהיות לגבי נהלי הביטחון והגיוס של עובדים ברשתות הקמעונאות.

לפי עדויות, ע' נחשד בשני אירועים נפרדים באותו יום. תחילה, הואשם בתקיפה מינית ואלימה כלפי עובד אחר, ושלוש שעות לאחר מכן, בתקיפה מילולית ופיזית של לקוח, תוך שימוש בביטויים אנטישמיים ביניהם "אני ארצח ואאנוס אותך, יהודי מסריח'", בתחנת המשטרה אמר: "אין לי שום היכרות איתו. לא הבנתי למה הוא בעט בעגלה ואיים עליי".

התגובה המשפטית לאירוע מעוררת דיון ציבורי. למרות חומרת החשדות, השופט יובל קדר החליט לשחרר את ע' בתנאים מגבילים, בניגוד לבקשת המשטרה להארכת מעצרו. החלטה זו מדגישה את המתח בין זכויות הנאשם לבין הצורך בהגנה על הציבור, ומעלה שאלות לגבי האיזון הראוי במקרים של אלימות במרחב הציבורי.

לטענת העובד שלכאורה הוטרד: "הייתי בשוק. לא התגריתי בו. הוא נתן לי מכה באיבר המין וחנק אותי", סיפר העובד לחוקרים. בהמשך חוקרי משטרה הגיעו לסניף ועצרו את ע'. הוא הכחיש את הדברים מכל וכלולדבריו, הוא זה שאיים עליו ודיבר בצורה מכוערת לכאורה. בכוונת המשטרה להגיש כתב אישום מבטיחה כי הנושא ימשיך להיות במוקד תשומת הלב הציבורית, ועשוי להוביל לשינויים בנהלים ובמדיניות ברמה הארגונית והלאומית.

קרדיט צילום: לפי סעיף 27 א'

2 Responses

  1. אתמול בתור בקופה בחנות של בוום הקופאית ערביה נתנה לקונה ערביה לעבור על פני עם המוצרים בלי לשלם. וזה כבר עיניין של יום יום אין עם מי לדבר כולם ערבים מתנהלים בערבית כרצונם תתעוררו.

  2. העיקר שעוצרים בחורה בביקיני בחשד לכאורה שזרקה כמה גרגרי חול.. המחבלים עובדים אצלנו והשר לביטחון לאומי לא מתפקד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן