מוהל מוכר מאזור הצפון אנס את שתי בנותיו מגיל שלוש ונישא בפעם השנייה תוך כדי שהוא נשוי.

מוהל ותיק ומוכר מעפולה אנס את בתו במשך 10 שנים, מהרגע שבו הייתה בת 3 ועד הרגע שבו קיבלה את המחזור הראשון. כך עולה מכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת. הבת, כיום צעירה בשנות ה-20 לחייה, שברה את קשר השתיקה סביב מעשי אביה אחרי יותר מ-10 שנים – וכתבה יומן אישי מגיל צעיר, שבו כינתה את האב "הרוצח של הנפש שלי". אחרי הכחשות חוזרות ונשנות, נשבר המוהל והודה במעשים בחקירותיו במשטרה.

הצעירה חשפה את האירועים המטלטלים לפני כשנה וחצי כשהתלוננה במשטרה בליווי נציגה מהמרכז לנפגעות תקיפה מינית. במשך עשרות שעות פירטה בפני החוקרות את מסכת ההתעללות המינית שחוותה מאז שהייתה בת 3. "הנאשם נהג לבצע בה אינוסים ומעשים מגונים כמעט מדי יום, לעיתים תוך שהסב לה כאבים. בגיל 4-3, כשהיה אמור לקחת אותה לגן הילדים, הקרין בפניה סרט פורנו, הפשיט אותה, הושיב אותה על מיטתו, הציג בפניה גוף של אישה ותקף אותה", תואר בין השאר בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד עינת גוטסמן.

כתב האישום מייחס לאב עבירות רבות של מעשי אינוס, מעשים מגונים בנסיבות מחמירות במשפחה ומעשה סדום במשפחה. עוד תואר כי הוא נהג להכות את ילדיו כבדרך שגרה, וגם באמצעות חגורה.

אם לא די בכך חשיפה של חדשות בזמן הביאה תיעוד של אותו מוהל משיא את עצמו לאישה נוספת זאת תוך כדי שהוא נשוי בכך הוא עבר על חוק הפוליאמוריה במדינת ישראל. חבריו ותושבים מעפולה ששוחחנו עימהם מזועזעים מהמקרה ולא מבינים כיצד זה קרה. חברו א. סיפר לנו: "מהרגע ששמעתי על המקרה אני מזועזע אני לא מצליח להבין איך אדם נורמטיבי אשר מידי יום מבצע בריתות מילה ושמו הולך לפניו עושה מעשים שפלים כאלו".

קרדיט צילום: רשתות חברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן