בזמן שמדינת ישראל נמצאת בכוננות שיא בעקבות חיסולם של איסמעיל הנייה ורמטכ"ל חיזבאללה בלבנון אמש, בצעד חסר אחריות פיקוד העורף החליט לאשר את קיום המופע של הזמרת הכוכבת נועה קירל בהשתתפות 5,000 תושבים בפארק ברקו בטבריה הערב.

ההחלטה השערוריתית הזאת התקבלה בתום הערכת מצב שהתקיימה לפני שעה קלה בין ראש עיריית טבריה יוסי נבעה למפקד מחוז הצפון בפיקוד העורף אל"מ יהודה לב, הוחלט לאשר את קיומו של האירוע הערב בפארק ברקו טבריה, בו תופיע הזמרת נועה קירל.

על פי ההערכות, כ-5,000 אנשים צפויים להגיע הערב לפארק. מוקדם יותר דיווחנו על כוננות גבוהה מאוד ותגיבור משמעותי של תחנת מד"א בעיר במספר רב של אמבולנסים וניידות טיפול נימרץ.

תושבים רבים בעיר זועמים על המהלך חסר האחריות והמסוכן, שיכול להוביל חלילה לאסון בעת הישמע אזעקה, אין במקום מיגוניות ובודאי שלא ל- 5,000 תושבים.

תושב העיר ששוחח איתנו אמר: "רק בל"ג בעומר האחרון פיקוד העורף חשש מקיום הדלקה בציון ר' עקיבא בהשתתפות מאות אנשים מחשש לירי טילים, איך פתאום שמדינת ישראל בכוננות שיא הם מאשרים דסר כזה? נראב לך הגיוני שביום כזה יש לקיים אירוע כזה? יש דין אחד לחרדים ודין אחר לחילונים פשוט בושה".

 

 

 

 

קרדיט צילום: עיריית טבריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן