חקירהת התקיימה אתמול (ג') במשטרה, כשחבר כנסת לשעבר אביר קארה מצא את עצמו נדרש לתת הסברים על חשד להפרת צו שיפוטי במסגרת מאבק אותו הוא מוביל נגד עורכי דין שמייצגים בתובענות יצוגיות המביאות פיצוי לציבור.

האירוע החל כאשר עורך דין הגיש תלונה נגדו, וטען כי הח"כ לשעבר מפר צו של בית המשפט שניתן נגדו בגין 'הטרדה מאיימת'. על הצו ניתן צו איסור פרסום, לבקשתו של קארה, עד להגשת ערעור מצדו על ההחלטה. נכון למועד כתיבת שורות אלו, קארה טרם הגיש ערעור, ונראה כי השלים עם ההחלטה שניתנה נגדו.

גם לאחר שניתנה ההחלטה בעניינו, כך לטענת המתלונן קארה המשיך להטריד את עורך הדין, תוך הפרה של ההחלטה.

בעקבות כך, הגיש עורך הדין תלונה נגד קארה. אתמול, כאמור, קארה נחקר בתחנת המשטרה בראש העין, ובסיום החקירה הוחלט להרחיק את חבר הכנסת לשעבר מעיר מגוריו של המתלונן למשך 15 ימים, בצו תנאים מגבילים. בנוסף נאסר על קארה להתקרב לעורך הדין לתקופה של 30 ימים.

החקירה, שמתבצעת על רקע איומים לכאורה מצד "עבריינים" שנדרשו ממנו להפסיק את המאבק החברתי שהוא מוביל, נמשכת, והמשטרה ממשיכה לבחון את הראיות ואת הטענות שהועלו שאף עלולות להוביל להגשת כתב אישום נוסף נגד קארה.

אביר קארה מסר: "עבריינים פנו לאיים עליי כדי שארד מהמחאה, בהחלטת בית המשפט נקבע כי גרסה זו של קארה אינה נכונה, ולא נשמעו איומים כנגדו. כך קבע בית המשפט: "לא התרשמתי שהונחה תשתית המאפשרת לקבוע כי המבקשים שלחו "ראש ארגון פשע" כדי לאיים על המשיב. המשיב הציג הקלטה של השיחה. האזנתי להקלטה ברוב קשב. איני יכול לקבוע מי האדם שמשוחח עם המשיב. ובכל מקרה, לא נשמעים בשיחה כל דברי איום".

קרדיט צילום: דוברות הכנסת

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן