לאור המצב המלחמתי בישראל, והמתיחות הגוברת בכל הגזרות, הוחלט ביכ"ל, ביוזמתו של מועמד לראשות עיריית חריש, מר משה בן זיקרי, להקים סניף חדש של יחידת הכלבים לישראל בחריש.

על סניף יחידת הכלבנים לישראל בחריש, צפוי לפקד משה בן זיקרי, מועמד לראשות העיר. רבים מתושבי חריש הצטרפו ליוזמה החדשה בשיתוף המקצועי של יכ"ל, לאלף כלבים שידעו לתת מענה לכל תרחיש הן בתחום הביטחון, והן בתחום איתור נעדרים.

אחרי אירועי השבעה באוקטובר הפקנו לקחים, ולמדנו שיש להכין מאגר לאומי של כלבי הרחה שיודעים לתת מענה לכל תרחיש חרום לאומי, בדגש על איתור והגנה עם כלבים.

מיכ"ל נמסר: "לאחר האירועים הקשים בשבעה באוקטובר – 2023, עם מאות נעדרים, ועשרות חדירות לישראל, אין ספק באשר לצורך הקיים. אנו בטוחים כי ההכשרה כעת תוסיף כוח מקצועי שישולב באירועי חרום. אנו מברכים את מר משה בן זיקרי על היוזמה המבורכת".

ממשה בן זיקרי מועמד לראשות עיריית חריש נמסר: "אנחנו ממשיכים להגביר ולהעניק ביטחון בעיר לכלל התושבים במגוון פעילויות שאנחנו עושים. מה שהתרחש בשביעי לאוקטובר זוהי נקודה אזהרה חשובה לכולנו . כולם מבינים שתפיסת הביטחון בחריש חייבת להשתנות מהקצה לקצה והדרך עוד ארוכה. אנחנו פועלים סביב השעון, שחריש תיהיה עיר בטוחה להתגורר בה. הביטחון לכל תושב גם בתקופה המורכבת הזאת, וגם בשאר ימות השנה זה המפתח להצלחת העיר שלנו. אני שמח שיכ"ל התגייסו למאמץ, ורואים בחריש מקום להשקיע בו. בעז"ה שלא נצטרך"

קרדיט צילום: דוברות יכ"ל

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן