חשיפת חוליית חיסול: מצלמות קסדה מתעדות מעצר דרמטי בסמוך לג'נין

 

בפעילות מורכבת ומרשימה, עצרו כוחות המחוז הצפוני ומסתערבי החטיבה הטקטית של מג"ב בסוף השבוע חוליית חיסול בת ארבעה חשודים ברצח שאירע בכפר כנא. המבצע התקיים בדירת מסתור בסמוך לעיר ג'נין, ובמהלכו תועדו הכוחות באמצעות מצלמות קסדה ורחפן.

 

הרקע לאירוע

לפני כחודש וחצי, בתאריך 21/05/24, התקבל דיווח במוקד המשטרה על אירוע ירי לעבר רכב בכפר כנא. האירוע הקטלני הוביל לפציעתו הקשה של נסים חמזה, ולאחר מכן נקבע מותו בבית החולים. חקירת האירוע הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של עמקים במחוז הצפוני, שהחלה בחקירה סמויה ומורכבת.

 

מעצר החשודים

אתמול, לפנות בוקר, פשטו כוחות יחידת המסתערבים של החטיבה הטקטית במג"ב על דירת מסתור ברואמנה, בסמוך לעיר ג'נין. ארבעת החשודים, שנמצאו בבריחה מאז יום הרצח, נעצרו במקום והובאו בצאת השבת לבית משפט השלום בנצרת, שהאריך את מעצרם עד לתאריך 14/07/24, בהתאם לבקשת המשטרה.

 

מעצרים נוספים

במהלך השבוע נעצרו שני חשודים נוספים תושבי כפר כנא להמשך חקירתם. עם סיום חקירתם, הם יובאו לבית המשפט לצורך הארכת מעצרם, בהתאם לבקשת המשטרה.

 

תיעוד המעצר

המעצר תועד במצלמות קסדה של לוחמי מג"ב ובצילום רחפן. התמונות והסרטונים מהפעילות מצורפים לכתבה ומאפשרים הצצה נדירה לפעילות המורכבת של כוחות הביטחון בשטח.

המעצר המוצלח של חוליית החיסול מהווה הישג משמעותי לכוחות הביטחון ומדגיש את נחישותם להילחם בפשיעה האלימה ולהביא לדין את האחראים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן