אסון כבד פקד את משפחת מדר-באכרי, כאשר סמ"ר עמית באכרי נהרג בפעילות מבצעית ברפיח שבדרום רצועת עזה. באכרי היה בן דודם של האחים התאומים נועם וברק מדר, המוכרים לציבור מהשתתפותם בתוכנית הריאליטי "האח הגדול". האירוע הטרגי התרחש במהלך פעילות צבאית, כאשר מטען התפוצץ במבנה ברפיח, גובה את חייהם של ארבעה חיילים ופוצע שלושה נוספים באורח קשה.

 

ברק מדר, שכבר הודח מהתוכנית וגויס לשירות מילואים, קיבל את הבשורה המרה על נפילת בן דודו. בפוסט מרגש שפרסם, ביטא את כאבו העמוק ואת הערכתו להקרבתו של עמית: "בן דוד אהוב שלי, הלב מרוסק ולא יכול להכיל יותר, הלוואי ואני וכל עם ישראל, נהיה ראויים להקרבה שלך ושל החברים שלך, יהי זכרך ברוך". אירוע טרגי זה ממחיש את המחיר הכבד שמשלמות משפחות רבות בישראל, ומדגיש את הפער בין עולם הבידור והריאליטי לבין המציאות הקשה של המלחמה והשכול.

בעמוד האינסטגרם של ברק, פורסם מטעם המשפחה: "חברים שלנו, עמית היה בן דוד וחבר של נועם וברק. כולנו בהלם, כואבים את המצב ומתמודדים עם המציאות החדשה. עברנו שעות קשות של התלבטויות באיזו דרך הכי נכון להתמודד עם הסיטואציה הקשה שתפסה אותנו, אבל אנחנו יודעים שעמית היה כל כך גאה בנועם ובדרך שלו".

כמו כן, בפוסט אליו צורפה תמונת בני הדודים: "המשפחה כרגע החליטה לא לספר לנועם ולתת לו להמשיך את המסע שלו בצעדיו האחרונים. בעזרת ה', נועם ייצא בשבת ויצטרף לשבעה עם המשפחה. אנחנו בטוחים שגם מלמעלה עמית ממשיך להיות גאה בנועם".

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 13

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן