הלב נשבר: בנו של הכדורגלן מיקו ממן בן ה-29, שחקנה של מכבי יפו ואחד מהשחקנים הבולטים בליגה הלאומית בשנים האחרונות, הלך לעולמו כשהוא בן חודש בלבד. ניתאי ז”ל היה בנו היחיד של ממן.

מתוך האינסטגרם

בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו פרסם ממן על הבשורה הקשה: “בצער רב ובלב שבור לרסיסים, אנחנו מודיעים על פטירתו ביום שישי י”ח באלול של בנינו האהוב, המלאך הקטן שלנו, ניתאי בן רבקה ומיכאל בטרם עת. הלווייה התקיימה אתמול במתכונת מצומצמת”.

ממן נחשב בשנים האחרונות לאחר החלוצים הטובים בליגת הלאומית. הוא חתם בקיץ האחרון בקבוצת במכבי יפו לאחר ששיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם ובבני יהודה. בעברו שיחק ממן בקבוצות הפועל רמת גן שם כיכב עם 17 שערים, הפועל ירושלים והפועל ראשון לציון.

ארכיון

בני יהודה מסרה בהודעת תנחומים: “משתתפים בצערו הכבד של מיקו ששיחק במועדון בעונה החולפת, עקב הטרגדיה הנוראית שהתרחשה לו ולבני משפחתו. אוהבים אותך ומחזקים אותך”.

גם קבוצתו מכבי יפו פרסמה פוסט תנחומים וכתבה: “מכבי יפו משתתפת בצערה של משפחת ממן היקרה, ובצערו של מיקו האהוב, על האירוע הטרגי שפקד אותם בסוף השבוע. ברגעים קשים אלה, אין לנו הרבה מה לומר וגם אין מילים שינחמו את המשפחה. משפחת מכבי יפו תעמוד לצידה של המשפחה ולצידו של מיקו בשעה קשה זו. מן השמיים תנוחמו.”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן