הישג מרשים תלמידי חט"ב אורט שרת בנוף הגליל: התלמידים זכו במקום הראשון בתחרות הקמפיינים של התכנית "שומרי מסך" למניעת בריונות ברשת, בשיתוף רשת אורט ישראל וחברת גוגל.
גמר התחרות התקיים בתחילת השבוע במשרדי גוגל בתל אביב, בהשתתפות 11 קבוצות נבחרות מ – 12 בתי ספר ברחבי הארץ. מנהלת חט"ב שרת פרח אברג'ל הסבירה: "כל קבוצה הציגה קמפיין שיצרה במסגרת התוכנית, במטרה לחולל שינוי חברתי ולהעלות מודעות לשיח מכבד ובטוח ברשת."
תלמידי אורט שרת נוף הגליל גרפו את מירב נקודות השופטים כשהציגו באופן רהוט ומשכנע קמפיין מקורי ויצירתי שהגו תחת הכותרת": מה שנפרסם לעולם לא ייעלם".
התלמידים הציגו את הקמפיין באמצעות סרטון עוצמתי, פוסטרים מעוצבים ופרזנטציה סוחפת. "מטרת הקמפיין שלנו היא להעביר מסר חד וברור: ברשת – למילים יש כוח, והאחריות היא בידיים של כל אחד ואחת מאתנו." הסבירו.
התלמידים שייצגו את הקבוצה הם: אורפז זילברמן, שיראל אסרף, מיכל שפירא, אריאל ריבקין, בן לבן ודניאל פסחוביץ – כולם תלמידי כיתות ח' .
מנהל תיכון אורט שרת, שמואל ליידרמן ברך על ההישג וציין את חשיבות העלאת המודעות בקרב בני הנוער לסכנות הטמונות ברשת. ראש מנהל חינוך, מינה קליין שיבחה את בית הספר והתלמידים על ההישג הארצי :"זהו הישג נוסף ברשימה המפוארת של החינוך המצוין בנוף הגליל" אמרה. ראש העיר רונן פלוט בירך את הזוכים "הניצחון שלכם הוא לא רק זכייה במקום הראשון – אלא גם הוכחה לכך שתלמידי נוף הגליל מובילים בארץ בעשייה ערכית, חינוכית ומשפיעה. אתם מקור לגאווה לכולנו"