מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12, הצליחה לעורר את זעמו של העיתונאי שמעון ריקלין. פרסמה פעילן ציוץ בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר), במהלכו מתחה ביקורת חריפה על שמעון ריקלין, גדי טאוב ושפי פז.

בציוץ, הציגה פעילן תמונה של השלושה בגן מאיר רגע לפני יום כיפור וכתבה: "לפעמים באמת עדיפה תמונה אחת על אלף מילים. התמונות מגן מאיר של ריקלין גדי טאוב ושפי פז לפני כיפור, מסכמות את כל הציוצים שהיו כאן בימים האחרונים שניסו לייצר מצג שווא כאילו יש כאן מאבק אמיתי על תפילה בציבור. חפשו את התמונות מהתפילה בכיכר החטופים, למי שמחפש את ערכי היהדות".

שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14, הבחין בציוץ של מיכל פעילן ומיהר לתקוף אותה. בתגובה לציוץ של פעילן, כתב ריקלין: "תגידי, את מטומטמת או סתם גזענית דוברת גרמנית? אני גר ממש ליד גן מאיר. אסור לי לבוא לשם לתפילה שאחרים ארגנו? מה דעתך. מותר לי לשבת שם על הספסל או כמו בגרמניה ליהודים אסור".

ריקלין המשיך לתקוף את מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12 וכתב: "השנאה לאחר שלך. ההתקפדות רק במה שמוכר לך רק מראים איזה בן אדם ריקני את. מסכנה". מיכל פעילן לא התרגשה מדבריו העוקצניים של ריקלין.

בתגובה לדברים החריפים שכתב לה, ציינה פעילן: "מצחיקול. הנה אתה שוב מנסה להציג כאילו יש כאן איזה דיון אמיתי על תפילה. אני אסביר לך במילים כי אני רואה שעם תמונות אתה מתקשה, כשמי שמוביל את שיח הפילוג, ההסתה, והשנאה, מחליט להגיע לפני כיפור להצטלם בגן מאיר ברור לכולנו מה יש פה – ניסיון לזרוע עוד שנאה והרס. עצוב שזה מה שממלא אותך".

 

קרדיט צילום: צילום מסך ערוץ 14

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן