הכתב לאזור ירושלים בחדשות כאן 11, חיים גולדיטש, התגייס למילואים בתחילת המלחמה ובעקבות כך הפסיק את עבודתו העיתונאית. ספק אם הוא חשב אז שהוא "יבלה" על מדים זמן כה רב, ועוד יוקפץ לאחר הלחימה בעזה, לדרום לבנון עם יחידתו.

היום (שלישי) כאן 11 הודיעו כי למרבה הצער, גולדיטש נפצע במהלך הלחימה בדרום לבנון, וכעת הוא שוכב בבית החולים שם הוא בתהליכי החלמה מהפציעה. רק לפני מספר ימים פרסם גולדיטש בחשבון הפייסבוק שלו מעט מהדרך בה הוא חווה את המלחמה שם בדרום לבנון.

מכאן 11 נמסר: "מנהליו בחטיבת החדשות נמצאים בקשר הדוק איתו ועם משפחתו, מלווים אותו ועומדים לצידו בכל דבר שיידרש ומאחלים לו החלמה מהירה".

"לבנון סיבוב ראשון – The real shit. הצו 8 הגיע הפעם באחד הימים הכי משוגעים שהיו – מטח מטורף של טילים מאיראן. יום קשוח מאוד בעבודה, מצאת החמה עד צאת הנשמה", כתב גולדיטש בתחילת פוסט ארוך שפרסם בפייסבוק, בו הוא מעביר לעוקבים קצת ממה שקורה בין קרבות הירי והלחימה הקשה.

"…יורדים חזרה בשטחי היערכות המתח והאנרגיות בשניה מהגוף מתרוקנות. כמו שק של איברים שבורים נרגעים ומתאפסים ותכף אחרי כמה ימי מנוחה בבית נשוב לעוד סשן בהרים הקשוחים. חג שמח לכולם", הוסיף כתב כאן 11 בסיום הפוסט המרגש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן