לא ידעתי: בעל בית הקפה מגיב לסערת דניאלה גלבוע

אייל, בעל בית הקפה בנווה צדק שבו התרחש האירוע שעורר סערה ברשת עם שורדת השבי דניאלה גלבוע, מספר לראשונה את גרסתו למקרה ומדגיש כי מדובר במדיניות אחידה החלה על כלל הלקוחות, וכי לא זיהה את גלבוע כשורדת שבי.

לדבריו, גלבוע הגיעה לבית הקפה וביקשה להשתמש בשירותים, והוא ענה לה כי השירותים מיועדים ללקוחות בלבד, כפי שהוא נוהג לומר לכל דורש. "אמרתי לה שיש שירותים ציבוריים 100 מטר מכאן", סיפר אייל. "כעבור רבע שעה היא חזרה נסערת ואמרה לי שהיא חטופה מעזה ו'גם שם אמרו לי שאין שירותים'."

גלבוע: "המוכר סירב גם אחרי שידע שאני שורדת שבי"
כזכור, דניאלה גלבוע פרסמה כי בעל המקום סירב לאפשר לה להשתמש בשירותים גם לאחר שהסבירה לו שהיא זקוקה לכך בדחיפות וסיפרה על שהותה בשבי, לטענתה הוא ענה לה: "למי אכפת שהיית חטופה? אומרים לך לא אז לא."

"
אייל מבקש להבהיר כי הדברים הוצאו מהקשרם: "אמרתי לה שזה לא אישי. אני יוצא להפגנות למען החטופים כל שבת, אני וכל הצוות שלי בעד שחרור החטופים. לא אמרתי לה שלא אכפת לי שהיא חטופה."

הוא מוסיף כי ישנם מקרים יוצאי דופן בהם מאפשרים שימוש בשירותים לאנשים עם מוגבלויות, אך לא זיהה את גלבוע ולכן לא ידע שמדובר במקרה חריג. "אם היא הייתה מסבירה שיש לה טראומה או מצב רפואי, כמובן שהייתי מאפשר לה."

אייל מביע הבנה כלפי התחושות של גלבוע: "אני מבין שזה הציף אצלה דברים, ואני לא כועס עליה. היה לה טריגר והיא לא חשבה על הצד השני."

לדבריו, לא מדובר במקרה ראשון שבו הוא מותקף בעקבות מדיניות השירותים של בית הקפה, ומזכיר מקרה דומה עם נטלי דדון בשנת 2023, שהוביל לסערה ציבורית נגדו. "אז הייתי שמאלני, עכשיו אני ימני? אני לא צד פוליטי, זו פשוט המדיניות."

 

אהבתם? שתפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן