דובר צה"ל התיר לפרסם כי רס"ר במיל' סער אליעד נורסקי, בן 27 מתל אביב-יפו, לוחם מילואים בגדוד 508 שבעוצבת ׳אדירים׳ (7338), נהרג מפגיעת רקטה באזור נאות מרדכי שבעמק החולה. באותו מטח נפצעו באורח קשה שלושה לוחמי מילואים מאותו הגדוד.

נורסקי גדל והתחנך במגדל העמק, הוא למד בבית הספר רוגזין הוא סיים בשנת תשע"ה והתחנך על ידי המורה ליאורה פינסקי, אימו ספיר מתגוררת בעיר.

נורסקי התגורר בתקופה האחרונה בוואן ותיעד את המסע שעבר. רק לפני יומיים, תיעד את ההשכמה בכינרת. סול, זוגתו של נורסקי ספדה לו: "חיים שלי, אהבת חיי. בחיים שלי לא תיארתי ולא חשבתי שזה יקרה, לי, לך, לנו. חצי מהנשמה שלי הלכה לאיבוד ואין לי מושג איך אצליח לשמור על שפיות בלעדייך".

פלג, חברתו של נורסקי, פרסמה התכתבות איתו שעות לפני שנהרג. ״מתי אתה מסיים מילואים״, שאלה. נורסקי השיב: ״וואי וואי איזו שאלה משביזה. בדיוק נכנסתי לבית (הוואן שבו התגורר, נ"פ) לעשות מקלחת חמה, להיות בטלפון, להתחפשן קצת. יש הרבה ירוק מסביב. אווירה של צפון. תכלס רציתי להחנות פה ולטייל כבר״.

ראש עיריית מגדל העמק יקי בן חיים ועיריית מגדל העמק פירסמו אף הם הודעת תנחומים בדף הפייזבוק של העירייה בה נכתב: "עיריית מגדל העמק והתושבים מרכינים ראש ומשתתפים בצער משפחת נורסקי, האמא ספיר והמשפחה כולה, על מות בנה הגיבור סער אליעד הי"ד שנפל על הגנת הארץ, מפגיעת טיל בנאות מרדכי. סער, גדל והתחנך במגדל העמק בבית הספר אורט רוגוזין. בשעה קשה זו אנו מחבקים את המשפחה ומשתתפים בצערם הכבד, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך!".

קרדיט צילום: באדיבות המשפחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

דילוג לתוכן