מחאה ברשת: עליית המחירים של "וולט" והסערה סביב הסרטון של עופר רוזנבאום. צפו בסרטון הנגטיבי נגד וולט:
הבוקר, פרסם איש יחסי הציבור עופר רוזנבאום סרטון שעורר סערה ברשתות החברתיות, בו הוא מציג את עליית המחירים בשירות המשלוחים "וולט". הסרטון, הצליח להצית גל תגובות נזעמות מצד צרכנים, שחלקם אף הודיעו על הסרת האפליקציה והפסקת ההזמנות.
בנוסף, יש המזהים דמיון בין הקמפיין הנוכחי נגד "וולט" לבין קמפיינים שליליים שהיו בעבר נגד תושבי עזה וחמאס – בתחילת מלחמת חרבות ברזל. ההשוואה גררה ביקורת ברשתות, שטענה כי השימוש בסגנון דומה של קמפיינים, גם נגד חמאס וגם נגד וולט – אינו ראוי.
הסרטון שפורסם הבוקר הוא בהמשך לסערה הציבורית והכעס נגד חברת וולט על העלאת המחירים.
הסרטון מן הסתם יכול להפוך ויראלי ויגרור דיון רחב על התייקרות המשלוחים. לצד הביקורת על "וולט", עלו גם שאלות בנוגע לזהות העומדים מאחורי הסרטון והאם מדובר בקמפיין שלילי ממומן של חברות אחרות בתחום.
עופר רוזנבאום, דמות מוכרת בתחום יחסי הציבור, אינו זר לקמפיינים תקשורתיים מעוררי מחלוקת. בעבר, אשר היה שותף עם היועץ האסטרטגי רונן צור. אף היה מעורב בקמפיינים שליליים, ואחד מהם, יתכן ממומן, כוון נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. גם אז, כמו כעת, עלו שאלות מי עומד מאחורי הקמפיין ומהן מטרותיו.
כעת, נותר לראות כיצד החברה תתמודד עם הביקורת הגוברת, והאם המחאה תוביל לשינוי כלשהו בתמחור שירותיה.
יחד עם זאת לא מן הנמנע שנראה את וולט מנסה לקדם הליך משפטי נגד קבוצת רוזנבאום תקשורת על הקמפיין הנגטיבי כל כך.
קרדיט: קבוצת רוזנבאום תקשורת.